Телебачення, телефон та інтернет вже міцно увійшли в наше життя – статистика говорить про те, що всіма цими благами до кінця 2011 користується близько 60% українців. Звісно, цифри такі саме через Інтернет, адже телефон, а тим більше телевізор сьогодні є практично...
Велика кількість компаній створюють call-центри, які призначені для обслуговування клієнтів та надання їм різного роду консультаційної інформації. Особливо такі центри є актуальними для торгових компаній та інтернет-магазинів, які здебільшого та ведуть...
Телефонізація приватного сектору в містах триває. Навіть незважаючи на те, що на дворі 21 століття, стаціонарний телефон сьогодні є далеко не в кожному будинку. А все тому, що приватні сектори – це, як правило, найбільш старі райони в кожному місті. І...
Телефон в аптеці рідко коли замовкає. Практично всі аптечні пункти сьогодні надають послуги з консультації та прийому замовлень на ліки по телефону. А тому вимоги до зв'язку в цих закладах завжди підвищені: потрібна багатоканальність, хороша чутність,...
Обладнання та засоби телефонного зв'язку для складу забезпечують можливістю приймати дзвінки від клієнтів, у тому числі і міжміські, на прийом та відвантаження товарів, обмін інформацією між співробітниками, що працюють на одному складі. Багатоканальна...
Як зробити впровадження IP-телефонії для магазину? Для зв'язку між магазинами (якщо мова йде про мережу торгових точок), офісом і складом. Ще кілька років тому для цих цілей використовувалася
аналоговий телефонний зв'язок , який надавала міська АТС....
Для організації якісної роботи інтернет-магазину необхідна якісна багатоканальна телефонія. Сучасний, надійний, зручний та недорогий багатоканальний зв'язок – саме такі вимоги висувають до телефонії інтернет-магазини. Адже кілька клієнтів можуть...
На платних автомобільних стоянках та паркінгах сьогодні повним ходом йде процес автоматизації послуг. Для того, щоб практично повністю виключити людський фактор із процесу пошуку вільних місць, збору грошей за паркування, необхідне прокладання кабельних...
До недавнього часу специфіка телефонізації бізнес-центрів полягала в тому, що власник будівлі або управляюча компанія підписували з оператором телефонного зв'язку ексклюзивний договір. Сьогодні подібна схема телефонізації практично не працює, оскільки...
Звичайно, музеї – це не колл-центри, де на телефонії базується вся робота підприємства. Однак і тут без стаціонарного телефонного зв'язку не обійтися. Телефонія – це один з базових елементів життя музею.
Навіщо потрібна організація IP-телефонії...
Сучасний діловий центр важко уявити собі без грамотно продуманої та організованої кабельної інфраструктури. Для чого потрібна кабельна інфраструктура у бізнес центрі? Відповідь проста. Уніфікована кабельна мережа для бізнес-центру є необхідною нормою...
Торгово-розважальний комплекс (ТРЦ) – це сучасні об'єкти, які ще на етапі будівництва оснащуються кабельними мережами. На їх основі пізніше будуються якісні телекомунікації торгово-розважального центру. Особливістю ТРЦ з точки зору організації телефонного...