Каталог
+380Показати номер

Статті про телекомунікації

Як зробити правильне проектування кабельних мереж?
14-12-2011
Телебачення, телефон та інтернет вже міцно увійшли в наше життя – статистика говорить про те, що всіма цими благами до кінця 2011 користується близько 60% українців. Звісно, цифри такі саме через Інтернет, адже телефон, а тим більше телевізор сьогодні є практично...
Запис телефонних розмов – складова бізнес процесу
14-12-2011
Велика кількість компаній створюють call-центри, які призначені для обслуговування клієнтів та надання їм різного роду консультаційної інформації. Особливо такі центри є актуальними для торгових компаній та інтернет-магазинів, які здебільшого та ведуть...
Як правильно прокласти телефонний кабель у приватному будинку?
13-12-2011
Телефонізація приватного сектору в містах триває. Навіть незважаючи на те, що на дворі 21 століття, стаціонарний телефон сьогодні є далеко не в кожному будинку. А все тому, що приватні сектори – це, як правило, найбільш старі райони в кожному місті. І...
Переваги IP-телефонії в аптеці
13-12-2011
Телефон в аптеці рідко коли замовкає. Практично всі аптечні пункти сьогодні надають послуги з консультації та прийому замовлень на ліки по телефону. А тому вимоги до зв'язку в цих закладах завжди підвищені: потрібна багатоканальність, хороша чутність,...
Обладнання та засоби телефонного зв'язку для складу
13-12-2011
Обладнання та засоби телефонного зв'язку для складу забезпечують можливістю приймати дзвінки від клієнтів, у тому числі і міжміські, на прийом та відвантаження товарів, обмін інформацією між співробітниками, що працюють на одному складі. Багатоканальна...
Як зробити впровадження IP-телефонії для магазину?
13-12-2011
Як зробити впровадження IP-телефонії для магазину? Для зв'язку між магазинами (якщо мова йде про мережу торгових точок), офісом і складом. Ще кілька років тому для цих цілей використовувалася аналоговий телефонний зв'язок , який надавала міська АТС....
Як організувати колл центр для інтернет-магазину?
13-12-2011
Для організації якісної роботи інтернет-магазину необхідна якісна багатоканальна телефонія. Сучасний, надійний, зручний та недорогий багатоканальний зв'язок – саме такі вимоги висувають до телефонії інтернет-магазини. Адже кілька клієнтів можуть...
Організація IP-телефонії для автомобільної стоянки
13-12-2011
На платних автомобільних стоянках та паркінгах сьогодні повним ходом йде процес автоматизації послуг. Для того, щоб практично повністю виключити людський фактор із процесу пошуку вільних місць, збору грошей за паркування, необхідне прокладання кабельних...
Телекомунікаційні рішення для бізнес центру
13-12-2011
До недавнього часу специфіка телефонізації бізнес-центрів полягала в тому, що власник будівлі або управляюча компанія підписували з оператором телефонного зв'язку ексклюзивний договір. Сьогодні подібна схема телефонізації практично не працює, оскільки...
Навіщо потрібна організація IP-телефонії в музеї?
13-12-2011
Звичайно, музеї – це не колл-центри, де на телефонії базується вся робота підприємства. Однак і тут без стаціонарного телефонного зв'язку не обійтися. Телефонія – це один з базових елементів життя музею. Навіщо потрібна організація IP-телефонії...
Для чого потрібна кабельна інфраструктура у бізнес центрі?
13-12-2011
Сучасний діловий центр важко уявити собі без грамотно продуманої та організованої кабельної інфраструктури. Для чого потрібна кабельна інфраструктура у бізнес центрі? Відповідь проста. Уніфікована кабельна мережа для бізнес-центру є необхідною нормою...
Як зробити монтаж телефонної станції в ТРЦ?
13-12-2011
Торгово-розважальний комплекс (ТРЦ) – це сучасні об'єкти, які ще на етапі будівництва оснащуються кабельними мережами. На їх основі пізніше будуються якісні телекомунікації торгово-розважального центру. Особливістю ТРЦ з точки зору організації телефонного...
1 2 3