Phone+380Показати номер

Phone(044) 391-40-81

Головне меню

Сервіс і гарантія

Сервіс і гарантія

Компанія «Кластер» надає гарантію відповідно до чинного законодавства України. Товари, пропоновані нашою компанією, мають офіційну гарантію, і підлягають ремонту в авторизованих сервісних центрах виробника. Отримавши товар, перевірте комплектацію, відсутність механічних пошкоджень та наявність гарантійного талона. Без талона ви не зможете отримати гарантійне обслуговування.

Для удобства клиентов предусмотрены различные варианты гарантийного и послегарантийного сервиса, которые в зависимости от Ваших пожеланий могут иметь нестандартные варианты.

За бажанням клієнта ми можемо надати:

  • розширену гарантію на товари;
  • гарантію на будівельно-монтажні роботи;
  • комплексну гарантію на систему.

Розширена гарантія на товари включає в себе збільшений термін дії гарантії від виробника за рахунок компанії «Кластер» і послуги доставки. Тобто в разі поломки устаткування, купленого у нас, наші фахівці приїдуть до Вас, візьмуть обладнання і відвезуть його в сервісний центр, а після ремонту доставлять його Вам назад.

Розширена гарантія на товари включає в себе збільшений термін дії гарантії від виробника за рахунок компанії «Кластер» і послуги доставки. Тобто в разі поломки устаткування, купленого у нас, наші фахівці приїдуть до Вас, візьмуть обладнання і відвезуть його в сервісний центр, а після ремонту доставлять його Вам назад.

Комплексна гарантія на систему включає в себе комплекс аварійно-відновлювальних робіт викликаних поломкою обладнання. Тобто в разі поломки системи, зробленої нами, ми приїдемо і безкоштовно протестуємо систему, визначимо несправне обладнання, демонтуємо його та відвеземо в сервісний центр. Після ремонту доставимо обладнання назад, підключимо, налаштуємо і перевіримо працездатність системи в цілому. Якщо поломка сталася внаслідок неправильного або нецільового використання, порушення умов експлуатації або умисного пошкодження системи замовником або сторонніми особами, то такий виїзд повинен бути сплачений.

Розширена гарантія або післягарантійний сервіс, є додатковими послугами, і надаються тільки на підставі договору.

Техпідтримка
Техпідтримка клієнтів

Зламалося обладнання? Обрив на мережі? Напишіть нам і наші фахівці усунуть поломку ...

Подати заявку
Новини та події
Незвичайне рішення для охолодження серверів від Microsoft
Незвичайне рішення для охолодження серверів від Microsoft

Один з найбільш важливих питань для повноцінного функціонування бізнесу, який використовує власні сервери і супутнє обладнання –...

Інноваційне відеоспостереження з ШІ від Panasonic
Інноваційне відеоспостереження з ШІ від Panasonic

Топовий виробник «розумних» систем відеоспостереження поповнив свою лінійку продукції рішеннями для бізнесу та актуальних проблем,...

Новий профіль ONVIF для периферійних пристроїв СКУД
Новий профіль ONVIF для периферійних пристроїв СКУД

Організація ONVIF запропонувала новий перелік специфікацій для сумісності периферійних пристроїв в IP-системах контролю доступу. Розширений...

Всі новини