Для чого потрібне встановлення АТС у готелі? Відповімо на це питання.
У готельному бізнесі телефонний зв'язок є, мабуть, найбільш широко застосованим видом зв'язку. Телефон використовується для ведення фінансово-господарської діяльності, по телефону бронюються номери, надаються інші консультації туристам. Телефонія для готелю може бути представлена офісною АТС або комп'ютерним варіантом передачі голосу та інших даних ( IP-телефонія).
АТС мають масу достоїнств та нерідко встановлюються в готелях. З їх допомогою можна виконати автоматичне підключення внутрішніх абонентів. Телефонний зв'язок усередині готелю здійснюється практично безкоштовно.
Допоміжні функції АТС:
- можливість організації телефонних конференцій;
- постановка абонента на очікування при зайнятому каналі;
- переадресація вхідних викликів на інший телефон, в тому числі і на телефон чергового;
- установка режиму «не турбувати»;
- можливість встановити тимчасову заборону виходу на зовнішню лінію для телефонів в деяких номерах;
- замовлення часу для дзвінка-будильника та багато іншого.
Можливості АТС
Встановлення АТС зручно для готелів ще і можливістю підключення її до комп'ютера. З його допомогою ведеться автоматичний облік та реєстрація телефонних переговорів з номерів, враховується час розмови і тариф при кожному телефонному дзвінку, автоматично встановлюються знижки або націнки на телефонні розмови. При інтегруванні АТС до комп'ютера також з'являється можливість автоматично виписувати рахунки гостям за кожен телефонний дзвінок. Всі дані про дзвінки система приймає від міні-АТС і зберігає їх у базі даних.
Іншим стандартом зв'язку для готелю є VoIP або IP-телефонія, яка може бути створена на базі вже існуючої телефонної інфраструктури. Сучасні технології, зберігаючи плюси телефонних станцій, надають ряд унікальних можливостей для ведення готельного бізнесу:
- здешевлення міжміських і міжнародних дзвінків для зниження витрат на телефонію та підвищення рентабельності установки стаціонарних телефонів в номерах;
- можливість установки внутрішньої нумерації для зв'язку з гостями в номерах, адміністрацією та персоналом готелю;
- ведення статистики вихідних дзвінків;
- автоматичне відображення номера кімнати або прізвища гостя при дзвінку адміністратору чи іншому внутрішньому співробітнику;
- можливість короткого набору.
Ці та інші можливості на базі сучасних комп'ютерних технологій може надати IP-телефонія. Дешевизна установки і простота використання роблять IP-телефонію серйозним конкурентом офісних АТС, які застосовуються в готелях.