
Погодьтеся, успішний магазин з постійною клієнтурою просто неможливо уявити без зв'язку: саме по телефону його співробітники спілкуються із замовниками, постачальниками, партнерами.
Бутіки, торговельні точки, спеціалізовані відділи продажів – сучасний рівень комунікацій потрібен скрізь. І тому ми, професіонали, повинні знати, як сьогодні здійснюється організація телефонного зв'язку в магазині. Давайте розглянемо особливості проектування та процес встановлення комунікаційних ліній на об'єктах подібного типу – є п'ять моментів, на які варто звернути свою увагу.
У сучасних умовах повинна здійснюватися організація телефонного зв'язку цифрового типу, навіть якщо в магазині вже прокладено кабельне з'єднання. Крім безпосередньо голосового спілкування у персоналу з'явиться можливість вести розмову з начальством, партнерами та постачальниками у відео-форматі, влаштовувати діалоги та конференції, а це дуже зручно.
Процес установи
Якщо потрібно працювати не з окремим магазином, а з мережею філій, варто телефонізувати кожен об'єкт – це необхідно для продуктивної роботи всього комплексу. Зробити це більш ніж легко: достатньо встановити в центральному офісі компанії маршрутизатор, а в кожній торговій точці – по комутатору. Ну а у випадку з телефонізацією щойно відбудованого магазину все ще простіше – досить підключити нову лінію до існуючої магістралі.
Доступ кожної торгової точки до засобів та можливостей IP-телефонії повинен видаватися тільки сервером, встановленим в головному офісі. При такій організації можна буде без проблем стежити за трафіком і з максимальною легкістю контролювати весь комплекс комунікацій.
Організація телефонії повинна проходити таким чином, щоб в кожному магазині було як мінімум дві окремих лінії – одна для персоналу, а інша для клієнтів. Природно, при цьому їх потрібно рознести та захистити, щоб взяли трубку відвідувачі не могли почути, про що говорить персонал, та навпаки.
І дуже важливо виконати правильну установку комплектуючих: коли здійснюється якісна інсталяція телефонії, як у клієнтів, так і у персоналу магазина завжди є легкий доступ до призначених їм стаціонарним апаратам. Але при цьому відвідувачі торгової точки не бачать, де розташовані службові телефони, та не можуть абсолютно вільно підійти, зняти трубку, подзвонити.
Це загальні правила телефонізації магазинів, крім них, є додаткові моменти, але вони визначаються, виходячи з бажань конкретного замовника.