Телебачення, телефон та інтернет вже міцно увійшли в наше життя – статистика говорить про те, що всіма цими благами до кінця 2011 користується близько 60% українців. Звісно, цифри такі саме через Інтернет, адже телефон, а тим більше телевізор сьогодні є практично...
Велика кількість компаній створюють call-центри, які призначені для обслуговування клієнтів та надання їм різного роду консультаційної інформації. Особливо такі центри є актуальними для торгових компаній та інтернет-магазинів, які здебільшого та ведуть...
Телефонізація приватного сектору в містах триває. Навіть незважаючи на те, що на дворі 21 століття, стаціонарний телефон сьогодні є далеко не в кожному будинку. А все тому, що приватні сектори – це, як правило, найбільш старі райони в кожному місті. І...
Телефон в аптеці рідко коли замовкає. Практично всі аптечні пункти сьогодні надають послуги з консультації та прийому замовлень на ліки по телефону. А тому вимоги до зв'язку в цих закладах завжди підвищені: потрібна багатоканальність, хороша чутність,...
Обладнання та засоби телефонного зв'язку для складу забезпечують можливістю приймати дзвінки від клієнтів, у тому числі і міжміські, на прийом та відвантаження товарів, обмін інформацією між співробітниками, що працюють на одному складі. Багатоканальна...
Як зробити впровадження IP-телефонії для магазину? Для зв'язку між магазинами (якщо мова йде про мережу торгових точок), офісом і складом. Ще кілька років тому для цих цілей використовувалася
аналоговий телефонний зв'язок , який надавала міська АТС....
Для організації якісної роботи інтернет-магазину необхідна якісна багатоканальна телефонія. Сучасний, надійний, зручний та недорогий багатоканальний зв'язок – саме такі вимоги висувають до телефонії інтернет-магазини. Адже кілька клієнтів можуть...
На платних автомобільних стоянках та паркінгах сьогодні повним ходом йде процес автоматизації послуг. Для того, щоб практично повністю виключити людський фактор із процесу пошуку вільних місць, збору грошей за паркування, необхідне прокладання кабельних...
До недавнього часу специфіка телефонізації бізнес-центрів полягала в тому, що власник будівлі або управляюча компанія підписували з оператором телефонного зв'язку ексклюзивний договір. Сьогодні подібна схема телефонізації практично не працює, оскільки...
Звичайно, музеї – це не колл-центри, де на телефонії базується вся робота підприємства. Однак і тут без стаціонарного телефонного зв'язку не обійтися. Телефонія – це один з базових елементів життя музею.
Навіщо потрібна організація IP-телефонії...
Торгово-розважальний комплекс (ТРЦ) – це сучасні об'єкти, які ще на етапі будівництва оснащуються кабельними мережами. На їх основі пізніше будуються якісні телекомунікації торгово-розважального центру. Особливістю ТРЦ з точки зору організації телефонного...
Жодна сучасна виробнича будівля сьогодні не обходиться без якісної
телефонної мережі . Сучасні засоби телекомунікації для заводів та фабрик – запорука того, що процес виробництва завжди залишиться під контролем. Контакт з постачальниками та замовниками,...
При відкритті нових офісів більшість компаній сьогодні роблять ставку на
IP-телефонію . Відмова від аналогової телефонії зрозуміла, адже її цифрові варіанти несуть в собі значно більше функціональних можливостей:
Офісна телефонія для декількох...
Одним з компонентів забезпечення роботи сучасного офісу є якісна багатоканальна телефонія. Сьогодні кожна організація вирішує для себе питання, як організувати телефонію в офісі та який варіант телефонії для неї найбільш вигідний: традиційна АТС,...
АТС (автоматична телефонна станція) призначена для з'єднання підключених до неї абонентів між собою або з зовнішніми телефонними мережами. АТС, об'єднані між собою, є найважливішим компонентом телефонної мережі. До створеної мережі по абонентській лінії...
Основна сфера, де знаходить застосування телефонний дріт, звичайно ж, є телефонізація різних об'єктів: побутових, громадських, муніципальних, комерційних та промислових.
Телефонний кабель (в класичній схемі) застосовується для інсталяції ліній зв'язку...