Каталог
+380Показати номер

Як організувати телефонію в офісі?

Як організувати телефонію в офісі?

Одним з компонентів забезпечення роботи сучасного офісу є якісна багатоканальна телефонія. Сьогодні кожна організація вирішує для себе питання, як організувати телефонію в офісі та який варіант телефонії для неї найбільш вигідний: традиційна АТС, або сучасна IP-телефонія. Розглянемо один та інший варіант.

Плюси офісної АТС

З її допомогою можна в автоматичному режимі підключити внутрішніх абонентів, крім того, внутрішній телефонний зв'язок здійснюється для абонентів практично безкоштовно.

Офісна АТС володіє та додатковими можливостями:

  • організація конференц-зв'язку для того, щоб вести переговори з декількома абонентами одночасно;
  • постановка абонента на очікування у випадку, якщо всі оператори в даний момент зайняті;
  • автоматична переадресація дзвінків, що надійшли, наприклад, у вихідні дні, або вночі, на телефон чергового менеджера;
  • складання можливого списку абонентів, до яких можна додзвонитися в певний час;
  • контроль дзвінків (облік часу дзвінків та облік фінансів);
  • установка режиму «не турбувати»;
  • запис розмов;
  • програмування часу для дзвінка-будильника;
  • включення гучного зв'язку.

Офісну АТС можна підключити до комп'ютера, щоб вести автоматичний облік усіх телефонних переговорів з офісу, а також реєструвати час при кожній телефонній розмові.

Можливості офісної IP-телефонії

IP-телефонія – це різновид телефонного зв'язку, що з'явилася зовсім недавно. При її використанні за з'єднанням та прийомом/передачею телефонних дзвінків відповідає комп'ютер.

IP-телефон

Використання IP-телефонії значно прискорює процес управління на підприємстві, знижуючи витрати на телефонний зв'язок. Адже телефон в будь-якому офісі – один з необхідних інструментів робочого функціонування. Завдяки телефонному зв'язку через Інтернет, значно знижуються витрати на міжміські та міжнародні дзвінки. За допомогою IP можна робити виклики з телефону на телефон, з телефону на комп'ютер та назад, з комп'ютера на комп'ютер.

Також сьогодні існує така відносно нова можливість, як дзвінки на WEB-телефон: тобто виклик робиться після того, як абонент обирає на сторінці Інтернет відповідне посилання на ім'я іншої, що викликається, абонента.

Якими ще перевагами володіє офісна IP-телефонія?

  • підвищення якості факсимільного зв'язку;
  • простота розгортання та зручність використання;
  • глобальний роумінг;
  • контроль над телефонним трафіком;
  • можливість захистити лінію зв'язку – ввести шифрування розмов.

Спираючись на отримані зі статті рекомендації можна без праці вибрати та організувати телефонію в офісі.

Назад в: Телефонія, Телекомунікації 13-12-2011

Оцініть публікацію?

Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.

Нове повідомлення
Отримати консультацію
Отримати консультацію

Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...

Подати заявку
Дивіться також
Призначення робочого заземлення і його обладнання
Призначення робочого заземлення і його обладнання

На відміну від захисного заземлення, основним завданням якого є усунення небезпеки ураження струмом при дотику до електроустаткування,...

Складності монтажу контуру заземлення
Складності монтажу контуру заземлення

Складності монтажу контуру заземлення залежать від багатьох складових та визначаються з урахуванням всіх особливостей виконання...

Як зробити заземлення газового котла?
Як зробити заземлення газового котла?

Заземлення газових котлів, разом з установкою ПЗВ ( пристрій захисного відключення ) – це необхідна й обов'язкова умова при підключенні...

Всі статті