Одним з компонентів забезпечення роботи сучасного офісу є якісна багатоканальна телефонія. Сьогодні кожна організація вирішує для себе питання, як організувати телефонію в офісі та який варіант телефонії для неї найбільш вигідний: традиційна АТС, або сучасна IP-телефонія. Розглянемо один та інший варіант.
Плюси офісної АТС
З її допомогою можна в автоматичному режимі підключити внутрішніх абонентів, крім того, внутрішній телефонний зв'язок здійснюється для абонентів практично безкоштовно.
Офісна АТС володіє та додатковими можливостями:
- організація конференц-зв'язку для того, щоб вести переговори з декількома абонентами одночасно;
- постановка абонента на очікування у випадку, якщо всі оператори в даний момент зайняті;
- автоматична переадресація дзвінків, що надійшли, наприклад, у вихідні дні, або вночі, на телефон чергового менеджера;
- складання можливого списку абонентів, до яких можна додзвонитися в певний час;
- контроль дзвінків (облік часу дзвінків та облік фінансів);
- установка режиму «не турбувати»;
- запис розмов;
- програмування часу для дзвінка-будильника;
- включення гучного зв'язку.
Офісну АТС можна підключити до комп'ютера, щоб вести автоматичний облік усіх телефонних переговорів з офісу, а також реєструвати час при кожній телефонній розмові.
Можливості офісної IP-телефонії
IP-телефонія – це різновид телефонного зв'язку, що з'явилася зовсім недавно. При її використанні за з'єднанням та прийомом/передачею телефонних дзвінків відповідає комп'ютер.
Використання IP-телефонії значно прискорює процес управління на підприємстві, знижуючи витрати на телефонний зв'язок. Адже телефон в будь-якому офісі – один з необхідних інструментів робочого функціонування. Завдяки телефонному зв'язку через Інтернет, значно знижуються витрати на міжміські та міжнародні дзвінки. За допомогою IP можна робити виклики з телефону на телефон, з телефону на комп'ютер та назад, з комп'ютера на комп'ютер.
Також сьогодні існує така відносно нова можливість, як дзвінки на WEB-телефон: тобто виклик робиться після того, як абонент обирає на сторінці Інтернет відповідне посилання на ім'я іншої, що викликається, абонента.
Якими ще перевагами володіє офісна IP-телефонія?
- підвищення якості факсимільного зв'язку;
- простота розгортання та зручність використання;
- глобальний роумінг;
- контроль над телефонним трафіком;
- можливість захистити лінію зв'язку – ввести шифрування розмов.
Спираючись на отримані зі статті рекомендації можна без праці вибрати та організувати телефонію в офісі.