Ви вирішили налагодити на вашому підприємстві якісні комунікації між працівниками за допомогою системи телефонного зв’язку на базі міні-АТС, але не знаєте, що входить в таку систему? Ми розкажемо вам про її основні компоненти.
Ми розповімо вам про її основних компонентах. До них відносяться: свтоматична телефонна станція, телефонні лінії, абонентські пристрої. Давайте більш детально розглянемо усі ці складові системи зв’язку.
Автоматичні телефонні станції (міні-АТС) в залежності від типу комутації бувають: цифрові, аналогові та гібридні.
Аналогові та гібридні станції
Аналогові станції відрізняються найменшою вартістю порту. Гібридні АТС відрізняються від цифрових способом комутації сигналу.
У цифрових АТС голосовий сигнал тональної частоти перетворюється в кодований цифровий електричний сигнал (що має тільки два логічних значення: «0» та «1»). Ці сигнали потім та комутуються. У гібридних АТС комутується «не оцифрований», тобто аналоговий електричний сигнал тональної частоти без перетворення. При цьому керуючі програми гібридних АТС подібні до тих, що використовуються у цифрових АТС. Інтерфейс користувача може збігатися, та абонент станції в ряді випадків навіть не відчує різниці між гібридною та цифровою АТС. Термін «гібридні лінії» означає, що до таких лініях можна підключати як системні, так і аналогові телефони.
Телефонні лінії – до них відносяться кабельні лінії, як внутрішні так і зовнішні по яких передається сигнал. Внутрішніми лініями поєднується між собою автоматична телефонна станція з абонентськими пристроями (телефонними апаратами).
Абонентські пристрої
До абонентських пристроїв належать телефонні апарати, які стоять у кожного працівника установи. Сервіс, який можна отримати від станції, залежить від типу телефонних апаратів.
Перший тип – стандартні аналогові апарати, кнопкові або дискові. Такі апарати не можуть реалізувати весь спектр можливостей міні-АТС.
Другий тип – системні телефонні апарати (термінали). Ці апарати створені спеціально для роботи з міні-АТС, та вони забезпечують виконання всіх передбачених станцією можливостей. Зазвичай вони поставляються разом зі станцією, та їх кількість та тип (можливості) визначаються потребами користувача міні-АТС. Системні телефони працюють тільки з тими станціями, для яких вони розроблялися.
Ви дізналися про основні складові системи телефонного зв’язку на базі офісної міні-АТС. Можемо зробити висновок, що при правильному виборі цих компонентів на вашому підприємстві буде зручний та надійний зв’язок між вашими працівниками.