Каталог
+380Показати номер

Організація телефонії: установка комунікаційних ліній

Організація телефонії: установка комунікаційних ліній

В якій би сфері не працювала компанія, їй потрібна телефонізація – без неї уявити нормальне функціонування підприємства просто неможливо. Більшість дистанційних ділових переговорів та взагалі розмов досі відбувається по телефону, незважаючи на всі переваги відеозв'язку та конференцій, діалогів та інших видів спілкування, заснованих на її основі. За допомогою цієї комунікаційної лінії вирішуються багато важливих питань, тому про її відсутність в рамках офісу не може бути й мови.

І ми з Вами, як професіонали, повинні розглянути ті особливості, відповідно до яких відбувається організація телефонного зв'язку в межах офісних приміщень компаній. Тому давайте звернемо свою увагу на ключові моменти проектування та установки цих комунікаційних ліній.

Установка комунікаційних ліній

У першу чергу необхідно визначитися з тим, який же зв'язок буде, аналогова, або цифрова. Природно, в цьому випадку потрібно звертати увагу як на бажання самого замовника, так і на доцільність встановлення конкретного варіанту. Так, на території 83% об'єктів, що сьогодні здаються під оренду офісу, давно була здійснена інсталяція телефонних мереж кабельного типу – потрібно буде тільки здійснити переналаштування, або встановити обладнання телефонії в якості додаткового. В інших же 17% випадків доцільніше відразу організовувати безпровідну лінію засобами того ж інтернет з'єднання, або SIP-телефонії.

Далі, в залежності від обраного способу підключення, необхідно визначитися з обладнанням. Так, якщо ви зупинилися на тому, що буде здійснена інсталяція систем телефонного зв'язку кабельного типу, необхідно підключити, або ж перенастроювати офісну АТС, прокласти додаткові ВОЛЗ для монтажу нових стаціонарних апаратів. У випадку з IP, або SIP телефонією потрібно задати режим роботи мережевих шлюзів, організувати сервер, встановити ПО для нормальної роботи, забезпечити модемні включення. При комбінованому типу зв'язку необхідно налаштувати GSM, або VoIP шлюзи. На цьому ж етапі визначаються та масштаби телефонної мережі – ви дивіться, що це буде, канал, розрахований на маленький колектив, або повноцінний Call центр.

VoIP шлюзи

Паралельно з налаштуванням потрібно подбати про зручність та бажаннях клієнта, наприклад, організувати для нього багатоканальну зв'язок, або передачу даних по виділеному потоку (при IP-телефонії). Також, за можливості, варто запропонувати клієнту «гарний» номер – компанії завжди цінують таку опцію, адже вона буде говорити про їх престиж.

І не забувайте про те, що в більшості випадку інсталяція телефонних мереж є далеко не останнім етапом надання послуг: дійсно професійна організація телефонії повинна надавати ще й гарантійне, післяремонтне, абонентське обслуговування – будьте готові до турботи про своє замовника.

Назад в: Телефонія, Телекомунікації 21-01-2012

Оцініть публікацію?

Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.

Нове повідомлення
Отримати консультацію
Отримати консультацію

Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...

Подати заявку
Дивіться також
Різновиди та принцип роботи системи пожежогасіння
Різновиди та принцип роботи системи пожежогасіння

Системи пожежогасіння призначені для запобігання пожежі та мінімізації її можливих наслідків, для уникнення людських жертв....

Як формується вартість системи пожежогасіння?
Як формується вартість системи пожежогасіння?

Вартість системи пожежогасіння визначається рядом аспектів, що включають в себе специфічні особливості кожної окремої системи....

Автоматизація вентиляції та кондиціювання приміщень
Автоматизація вентиляції та кондиціювання приміщень

Для забезпечення комфорту житлового приміщення, сьогодні, великою популярністю користується втоматизація вентиляції та кондиціонування...

Всі статті