Що таке віртуальна міні-АТС? Які основні функції та для чого потрібна віртуальна АТС? Це послуга, яка в більшості випадків, надається Internet-провайдерами та операторами IP телефонії. В Україні цю послугу також ще називають «Hosted PBX». Сутність цього сервісу полягає в тому, що АТС фізично розташована у постачальника послуг, а користувач отримує доступ через VoIP та віддалене адміністрування.
Віртуальні АТС можуть існувати одночасно, незалежно одна від іншої всередині однієї фізичної й мають притаманну їй функціональність. Віртуальна телефонна станція забезпечує наступні можливості: багатоканальний номер, фіксування розмов, автоматичні голосові вітання, переадресація виклику. Ці та інші функції доступні через мережу Internet без закупівлі спеціального обладнання. При застосуванні IP-технологій виникає можливість вибору варіантів розташування комунікаційного устаткування. Воно може розміщуватися або в офісі, або у провайдера.
Багатоканальний телефонний номер
Важливим елементом віртуальної міні-АТС є багатоканальний номер. Це може бути абсолютно будь-який номер, як у плані цифр, так і прив'язки до будь-якому місту України. Під час дзвінка абонент чує голосове повідомлення Вашої компанії. Щоб перше враження про компанію не було зіпсовано, привітання найкраще записувати за допомогою диктора-професіонала.
Потім включається сценарій автовідповідача (IVR). Він дає можливість клієнту самостійно зробити вибір на кого йому слід переключитися. Меню автовідповідача звільняє велику частину часу менеджерів, яка йшла на перемикання виклику вручну. Автовідповідач може запропонувати абоненту індивідуальну або стандартну інформацію про місце розташування підприємства, годинах роботи, перерви і тому подібного.
Якщо працівнику прийшов виклик, а його з якої-небудь причини немає на місці, то відбувається переадресація виклику на його мобільний телефон.
Телефонія через IP-протокол, або VoIP-телефонія, є технологією, яка дає можливість використовувати глобальну мережу для телефонного зв'язку. На сьогоднішній день IP-телефонія настільки стрімко зростає, так як пріоритет нових технологій дозволяють підприємствам знайти нові можливості та при цьому заощадити на послугах зв'язку.
Віртуальна міні-АТС дозволяє знайти клієнтам ряд важливих переваг:
- зменшення грошових витрат на закупівлю телефонного устаткування;
- повну відсутність витрат коштів на утримання та удосконалення станції;
- можливість роздачі телефонних номерів АТС у віддалених офісах;
- простий доступ до статистичної інформації в будь-який зручний момент часу;
- адміністрування установками через Веб-інтерфейс;
- відсутність необхідності придбання та встановлення спеціального обладнання та його обслуговування.
Загалом, віртуальна телефонна станція – це незамінна послуга для багатьох компаній, які хочуть замінити АТС або зробити колл-центр.