Зламалося обладнання? Обрив на мережі? Напишіть нам і наші фахівці усунуть поломку ...
Сервіс і гарантія
Компанія «Кластер» надає гарантію відповідно до чинного законодавства України. Товари, пропоновані нашою компанією, мають офіційну гарантію, і підлягають ремонту в авторизованих сервісних центрах виробника. Отримавши товар, перевірте комплектацію, відсутність механічних пошкоджень та наявність гарантійного талона. Без талона ви не зможете отримати гарантійне обслуговування.
Для зручності клієнтів передбачені різні варіанти гарантійного та післягарантійного сервісу, які, залежно від ваших побажань, можуть мати нестандартні варіанти.
За бажанням клієнта ми можемо надати:
- розширену гарантію на товари;
- гарантію на будівельно-монтажні роботи;
- комплексну гарантію на систему.
Розширена гарантія на товари включає в себе збільшений термін дії гарантії від виробника за рахунок компанії «Кластер» і послуги доставки. Тобто в разі поломки устаткування, купленого у нас, наші фахівці приїдуть до Вас, візьмуть обладнання і відвезуть його в сервісний центр, а після ремонту доставлять його Вам назад.
Гарантія на будівельно-монтажні роботи включає в себе послуги з усунення поломок та неякісно виконаних робіт. Тобто у разі недоліків з нашого боку – виїзд та усунення пошкоджень буде здійснено безкоштовно. Якщо аварійна ситуація сталася внаслідок порушення умов експлуатації чи умисного пошкодження системи замовником або сторонніми особами, то такий виїзд має бути оплачений.
Комплексна гарантія на систему включає в себе комплекс аварійно-відновлювальних робіт викликаних поломкою обладнання. Тобто в разі поломки системи, зробленої нами, ми приїдемо і безкоштовно протестуємо систему, визначимо несправне обладнання, демонтуємо його та відвеземо в сервісний центр. Після ремонту доставимо обладнання назад, підключимо, налаштуємо і перевіримо працездатність системи в цілому. Якщо поломка сталася внаслідок неправильного або нецільового використання, порушення умов експлуатації або умисного пошкодження системи замовником або сторонніми особами, то такий виїзд повинен бути сплачений.
Розширена гарантія або післягарантійний сервіс, є додатковими послугами, і надаються тільки на підставі договору.