Каталог
+380Показати номер

Новини та події в компанії Кластер

Впроваджені стандарти технічного обслуговування ITSM
28-11-2011
Актуальна
З 1 листопада 2011 року компанія «Кластер» впроваджує нові стандарти технічного обслуговування ITSM (IT Service Management). Вони дають змогу значно підвищити ефективність роботи підприємств різних галузей. Суть нововведення полягає в тому, що підтримка буде здійснюватися...
Підвищення кваліфікації по LG-Ericsson АТС IPECS-MG
07-07-2011
Актуальна
Співробітники нашої компанії пройшли підвищення кваліфікації по системамі зв'язку LG-Ericson та отримали кваліфікаційні сертифікати «По інсталяції, програмуванню та експлуатації телефонних станцій (АТС) IPECS-MG» СН-10.068 від 29.04.11 року. Система зв'язку IPECS-MG...
Национальный бизнес рейтинг!
28-02-2011
Актуальна
Національний бізнес рейтинг - це організація, яка допомагає сформувати цілісну картину конкурентоспроможності підприємств. Дані рейтингу використовуються для отримання об'єктивної та незалежної оцінки їх ділової репутації та поточного фінансового...