Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...
Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...
Згідно зі статистикою Національного центру кібербезпеки (NCSC) і дослідженням аналітиків в області відеоспостереження, сучасні інтелектуальні...
Інновації бренду Axis поповнилися лінійкою IP-камер з новітнім процесором ARTPEC-7, який покращує візуалізацію, забезпечує сильне...
Компанія Genetec запропонувала інноваційне рішення для розслідування крадіжок в роздрібних магазинах. Розробка отримала назву Security Center...
З 1 листопада 2011 року компанія «Кластер» впроваджує нові стандарти технічного обслуговування ITSM (IT Service Management). Вони дають змогу значно підвищити ефективність роботи підприємств різних галузей.
Суть нововведення полягає в тому, що підтримка буде здійснюватися не тільки в технічному напрямку, але і в напрямку підтримки бізнес-процесів компанії. Іншими словами технічне обслуговування буде предоставлятся відповідно до міжнародної практики в цій галузі - стандартами ITSM (IT Service Management).
Комплексний підхід передбачає якісно інший рівень надання послуги: цільовими об'єктами обслуговування стають не окремі елементи інфраструктури, а всі сегменти ИТ структури компанії.
На сьогоднішній день створено відділ, який виконує функції контролю і підтримки сервісів в напрямку ІТ-аутсорсингу.
Поділитися з друзями:
Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.