З 1 листопада 2011 року компанія «Кластер» впроваджує нові стандарти технічного обслуговування ITSM (IT Service Management). Вони дають змогу значно підвищити ефективність роботи підприємств різних галузей.
Суть нововведення полягає в тому, що підтримка буде здійснюватися...
Співробітники нашої компанії пройшли підвищення кваліфікації по системамі зв'язку LG-Ericson та отримали кваліфікаційні сертифікати «По інсталяції, програмуванню та експлуатації телефонних станцій (АТС) IPECS-MG» СН-10.068 від 29.04.11 року. Система зв'язку IPECS-MG...
Національний бізнес рейтинг - це організація, яка допомагає сформувати цілісну картину конкурентоспроможності підприємств. Дані рейтингу використовуються для отримання об'єктивної та незалежної оцінки їх ділової репутації та поточного фінансового...