Каталог
+380Показати номер

Як організувати колл центр для інтернет-магазину?

Як організувати колл центр для інтернет-магазину?

Для організації якісної роботи інтернет-магазину необхідна якісна багатоканальна телефонія. Сучасний, надійний, зручний та недорогий багатоканальний зв'язок – саме такі вимоги висувають до телефонії інтернет-магазини. Адже кілька клієнтів можуть телефонувати одночасно, щоб уточнити інформацію або зробити замовлення, а завдяки якісному зв'язку, оператори зможуть обслужити їх усіх одночасно. Виникає питання, як організувати колл центр для інтернет-магазину?

Колл центр для інтернет-магазину

Багатофункціональний колл центр для інтернет-магазину для прийому та обробки дзвінків від замовників можна організувати допомогою платформи мульти-АТС. При підключенні обладнання дзвінки від потенційних покупців прийматимуться в будь-якому місці, де є вихід в Інтернет. Співробітники-оператори інтернет-магазину не прив'язані до певного місця. Вони можуть перебувати в будь-якій точці світу та приймати дзвінки від клієнтів або інших співробітників організації.

Міні АТС для офісу

Всі абоненти, підключені до платформи мульти АТС, будуть знаходиться в єдиній телефонній мережі. Всі з'єднання між співробітниками однієї організації – безкоштовні та безлімітні.

Мульти-АТС – це функціональний сервіс за допомогою якого можна виконувати наступні дії:

  • організувати колл центр. При цьому, якщо всі оператори зайняті, для клієнтів буде встановлена черга і автовідповідач буде оповіщати кожного абонента про приблизний час очікування;
  • вести он-лайн статистику дзвінків;
  • вести запис та прослуховування телефонних розмов операторів інтернет-магазина з покупцями.
  • реалізувати функцію callback або, інакше, автоматично передзвонювати клієнтові по визначеному номеру (дзвінок для клієнта безкоштовний);
  • встановити єдиний багатоканальний номер;
  • записати голосове вітання, яке будуть чути всі клієнти, перш ніж потрапити на оператора інтернет-магазину;
  • організувати голосові портали, реалізувати функцію автоінформаторів, які будуть повідомляти про товари та послуги інтернет-магазина.

Для організації IP-телефонії для інтернет-магазину знадобиться установка обладнання: IP-АТС, софтфонів на комп'ютери кожного оператора. Також підключається гарнітура: навушники та мікрофон.

Назад в: Телефонія, Телекомунікації 13-12-2011

Оцініть публікацію?

Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.

Нове повідомлення
Отримати консультацію
Отримати консультацію

Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...

Подати заявку
Дивіться також
Різновиди та принцип роботи системи пожежогасіння
Різновиди та принцип роботи системи пожежогасіння

Системи пожежогасіння призначені для запобігання пожежі та мінімізації її можливих наслідків, для уникнення людських жертв....

Система порошкового пожежогасіння: переваги вибору
Система порошкового пожежогасіння: переваги вибору

Різновиди та застосування система порошкового пожежогасіння передбачають всі очікування, оскільки є надзвичайно ефективними та...

Встановлення автоматичної системи пожежогасіння будівель
Встановлення автоматичної системи пожежогасіння будівель

Автоматичні системи пожежогасіння будівель виконує дуже важливу функцію гарантування безпеки людей, що дуже важливо, а також збереженню...

Всі статті