Для організації якісної роботи інтернет-магазину необхідна якісна багатоканальна телефонія. Сучасний, надійний, зручний та недорогий багатоканальний зв'язок – саме такі вимоги висувають до телефонії інтернет-магазини. Адже кілька клієнтів можуть телефонувати одночасно, щоб уточнити інформацію або зробити замовлення, а завдяки якісному зв'язку, оператори зможуть обслужити їх усіх одночасно. Виникає питання, як організувати колл центр для інтернет-магазину?
Колл центр для інтернет-магазину
Багатофункціональний колл центр для інтернет-магазину для прийому та обробки дзвінків від замовників можна організувати допомогою платформи мульти-АТС. При підключенні обладнання дзвінки від потенційних покупців прийматимуться в будь-якому місці, де є вихід в Інтернет. Співробітники-оператори інтернет-магазину не прив'язані до певного місця. Вони можуть перебувати в будь-якій точці світу та приймати дзвінки від клієнтів або інших співробітників організації.
Всі абоненти, підключені до платформи мульти АТС, будуть знаходиться в єдиній телефонній мережі. Всі з'єднання між співробітниками однієї організації – безкоштовні та безлімітні.
Мульти-АТС – це функціональний сервіс за допомогою якого можна виконувати наступні дії:
- організувати колл центр. При цьому, якщо всі оператори зайняті, для клієнтів буде встановлена черга і автовідповідач буде оповіщати кожного абонента про приблизний час очікування;
- вести он-лайн статистику дзвінків;
- вести запис та прослуховування телефонних розмов операторів інтернет-магазина з покупцями.
- реалізувати функцію callback або, інакше, автоматично передзвонювати клієнтові по визначеному номеру (дзвінок для клієнта безкоштовний);
- встановити єдиний багатоканальний номер;
- записати голосове вітання, яке будуть чути всі клієнти, перш ніж потрапити на оператора інтернет-магазину;
- організувати голосові портали, реалізувати функцію автоінформаторів, які будуть повідомляти про товари та послуги інтернет-магазина.
Для організації IP-телефонії для інтернет-магазину знадобиться установка обладнання: IP-АТС, софтфонів на комп'ютери кожного оператора. Також підключається гарнітура: навушники та мікрофон.