Торгово-розважальний комплекс (ТРЦ) – це сучасні об'єкти, які ще на етапі будівництва оснащуються кабельними мережами. На їх основі пізніше будуються якісні телекомунікації торгово-розважального центру. Особливістю ТРЦ з точки зору організації телефонного зв'язку є велика кількість орендованих площ, які необхідно пов'язати в єдину телефонну мережу. Виникає питання, як зробити монтаж телефонної станції в ТРЦ правильно?
Для початку розглянемо вимоги у телефонного зв'язку в ТРЦ:
- оснащення телефонним зв'язком кожного відділу торгово-розважального центру;
- організація телефонного зв'язку між магазинами та відділами, розташованими в торгово-розважальному центрі, по внутрішніх номерах;
- висока якість телефонного зв'язку;
- сучасне обладнання, встановлене з урахуванням світових стандартів якості;
- велика номерна ємність для того, щоб кожен орендар магазину в торгово-розважальному комплексі міг підключитися до єдиної телекомунікаційної мережі. Необхідний також запас номерів для можливого майбутнього розширення телефонної мережі;
- економічність зв'язку.
Монтаж АТС
Для того, щоб задовольнити всі ці вимоги, на базі волоконно-оптичної магістралі, інстальованої в будівлі торгово-розважального центру, встановлюється цифрова АТС з можливістю підключення IP-телефонів або повноцінна IP-телефонія, з запасом номерної ємності. Кожен орендар приміщення в торгово-розважальному центрі забезпечується власними телефонними номерами і повним комплексом найсучасніших послуг зв'язку:
- спектром послуг цифрової телефонії, включаючи місцевий телефонний зв'язок;
- високошвидкісним доступом в Інтернет;
- відеоконференцзв'язком;
- конференцзв'язку.
Сучасні телекомунікації – це багатоканальні номера, високий стандарт передачі звуку і інших даних по телефонній мережі, а також послуги «Віртуальної АТС», «Захищений доступ в Інтернет», дешева міжміська і міжнародна телефонія. Сьогодні торгово-розважальними комплексами пропонуються всім орендарям приміщень виділені цифрові канали зв'язку і можливість створення приватних віртуальних мереж IP.