Як зробити впровадження IP-телефонії для магазину? Для зв'язку між магазинами (якщо мова йде про мережу торгових точок), офісом і складом. Ще кілька років тому для цих цілей використовувалася аналоговий телефонний зв'язок, який надавала міська АТС.
Однак, сьогодні вимоги до оперативності задоволення запитів покупців дещо змінилися. Тому для власників торгових точок стає очевидним, що мережі магазинів потрібно забезпечити більш надійним, ефективним та дешевим телефонним зв'язком. Саме тому магазини сьогодні відмовляються від послуг міських АТС та звертаються до IP-телефонії. Це означає суттєву економію коштів власника та корпоративних клієнтів, підвищення якості передачі голосу, факсимільних повідомлень та інших даних, можливість підключення нових телефонних номерів з номерного фонду в разі розширення мережі магазинів.
Переваги цифрової телефонії очевидні:
- зручність користування та швидкість зв'язку;
- простота установки обладнання для IP-телефонії;
- помітне зниження витрат на оплату міжміських та міжнародних з'єднань;
- велика ємність номерного фонду;
- можливість здійснення дзвінків на короткі корпоративні номери практично безкоштовно:
- можливість контролю телефонного трафіку та оптимізації витрат на цей вид зв'язку;
- зниження витрат на мережеве адміністрування.
Впровадження IP-телефонії
Для того, щоб впровадити цифрову IP-телефонію в магазини, що мають кілька філій по місту, в центральному офісі компанії встановлюється маршрутизатор, а в кожному магазині – комутатори.
Усі об'єкти таким чином починають працювати як єдина телефонна мережа. Щоб знизити витрати на користування інтернетом, а також підвищити рівень контролю телефонного трафіку, доступ магазинів у мережу краще здійснювати через головний офіс. Всі філії однієї торгової компанії підключаються до єдиного номерного фонду. Таким чином усі торгові точки, склад (якщо він належить тому ж підприємству) та головний офіс починають працювати як єдиний організм, оскільки зв'язок між ними здійснюється за допомогою скорочених тризначних номерів.