До недавнього часу специфіка телефонізації бізнес-центрів полягала в тому, що власник будівлі або управляюча компанія підписували з оператором телефонного зв'язку ексклюзивний договір.
Сьогодні подібна схема телефонізації практично не працює, оскільки для задоволення зростаючих вимог до телефонного зв'язку орендарів власник будівлі повинен пропонувати їм альтернативні варіанти підключення до телефонних мереж.
Телекомунікаційні рішення
Завдяки вибору операторів зв'язку орендарі можуть вибрати той чи інший тариф зв'язку, кількість номерів для своєї організації і т. д.
Завдання, які ставляться при оснащенні бізнес-центрів телекомунікаціями, полягають в наступному:
- кожен орендар офісу в бізнес-центрі має отримати потрібну йому кількість телефонних номерів, а також телефонію з гарною якістю передачі голосових даних, високошвидкісний доступ до мережі Інтернет;
- кожен орендар офісу повинен мати вибір тарифних планів на послуги телефонії;
- безперебійна робота телекомунікаційної інфраструктури, а також її оперативне обслуговування;
- забезпечення цілого будинку телекомунікаційною системою має бути здійснене у відповідності з міжнародними стандартами та за передовими технологіями.
Щоб здійснити ці завдання, необхідно виконати ряд робіт. Вони полягають в наступному:
- прокладка кабелю і організація кількох каналів зв'язку до будівлі і в приміщенні бізнес-центру;
- монтаж необхідного обладнання для надання абонентам високоякісних послуг телефонного зв'язку та Інтернет;
- виділення для кожної організації, що працює в рамках бізнес-центру, великої номерної ємності (з запасом номерів);
- установка внутрішньої розподільної мережі відповідно міжнародним стандартам для телефонії та передачі даних;
- забезпечення кожного орендаря високоякісною сучасною телефонією та доступом до мережі Інтернет, набором послуг, список яких кожен оператор зв'язку надає своїм абонентам.
Власники бізнес-центрів зобов'язані надати орендарям всі найсучасніші телекомунікаційні та IT-рішення з високим рівнем якості та надійності.