Телефон в аптеці рідко коли замовкає. Практично всі аптечні пункти сьогодні надають послуги з консультації та прийому замовлень на ліки по телефону. А тому вимоги до зв'язку в цих закладах завжди підвищені: потрібна багатоканальність, хороша чутність, дешевизна дзвінків.
Аптечні пункти, як правило, представляють собою мережу з декількох філій та складів, об'єднаних єдиним офісом. Тому до організації телефонії для аптеки додається ще одна вимога: необхідно пов'язати телефонною мережею всі об'єкти так, щоб по внутрішньому зв'язку можна було дзвонити в кожну аптечну філію за коротким номером.
Переваги IP-телефонії в аптеці
Все більше підприємств комерційного сектора, в тому числі і аптечні пункти, сьогодні відмовляються від послуг АТС та звертаються до новітніх комп'ютерних технологій. Сучасна високоякісна IP-телефонія, що працює через мережу Інтернет, пропонує користувачам значно ширші можливості, ніж аналогові варіанти телефонного зв'язку:
- підвищена якість голосового та факсимільного зв'язку;
- простота розгортання та зручність використання;
- глобальний роумінг;
- контроль над телефонним трафіком;
- можливість захистити лінію зв'язку: ввести шифрування розмов;
- багатоканальність;
- можливість запису вітання, інформації про товари та послуги аптечного пункту і т. д.
- можливість построїти абонентів в чергу, якщо відбувається відразу кілька вхідних викликів.
При об'єднанні в телефонну мережу декількох аптечних пунктів, які розташовані в різних частинах міста, застосовуються вже існуючі канали зв'язку, без необхідності побудови власної телефонної мережі. Це означає можливість збільшення кількості абонентів однієї телефонної мережі, причому їх територіальне розташування ролі не грає. Цей пункт також входить до переваги IP-телефонії.
Впровадження IP-телефонії
Для того, щоб впровадити цифрову IP-телефонію в мережу аптечних пунктів, що мають кілька філій по місту, в пунктах встановлюють IP-АТС, які використовують локальні мережі та телефонні IP-апарати. Інший варіант підключення декількох аптечних філій до IP-телефонії – застосування спеціальних пристроїв – VoIP-шлюзів. Вони приєднуються до вже існуючої офісної АТС та забезпечують переклад всього телефонного трафіку в IP-мережу. Переваги IP-телефонії в аптечних пунктах очевидні. При впровадженні цифрового зв'язку рекомендуємо звернутися до професіоналів, які встановлять IP-АТС та зроблять правильно налаштування обладнання.