Бездротові мережі сьогодні є зручним та доступним способом передачі даних. Однак, як і будь-які інші мережі, вони не захищені від чужого впливу та несанкціонованого втручання. Саме тому про безпеку таких мереж варто подбати в першу чергу. Хороша політика безпеки має на увазі цілий ряд продуманих дій, які допоможуть вам убезпечити себе від небажаного вторгнення. Дана стаття містить корисні рекомендації про те, як забезпечити безпеку бездротових мереж?
Велика популяризація бездротових мереж передачі даних, як у приватному, так і в промисловому використанні привертає величезний інтерес до цієї сфери у самих різних структур, які часто проводять несанкціоноване вторгнення в мережу. В результат компанії опиняються сам на сам з проблемами доступу до важливої інформації. Нижче представлені рекомендації з безпеки бездротових мереж з найбільш поширеними видами несанкціонованого доступу.
Види несанкціонованого доступу
Фрікінг – шахрайство в телефонних мережах, а в сучасному світі термін почав ставитися та до мобільного зв'язку. Вперше Фрікінг з'явився в 60х роках минулого століття, в той час телефонні мережі були побудовані на імпульсних сигналах, а різні сигнали, в тому числі й службові, передавалися в тоновому наборі. За допомогою певних сигналів можна було дзвонити безкоштовно по будь номери, організовувати телефонні конференції та навіть відключати від обслуговування певні номери. Пізніше був розроблений апарат, здатний видавати потрібні звуки при натисненні певних клавіш. Називалося такий пристрій Blue Box. У сучасному світі зараз все більш поширені махінації з стільниковим зв'язком, але Фрікінг трохи загальмувався в своєму розвитку через добре розвинених захисних технологій.
Термінал – кінцевий пристрій, який підключений до мережі служить для зв'язку з зовнішнім середовищем. Термінал використовується в багатьох галузях, наприклад у транспортних мережах термінал є пунктом посадки або висадки пасажирів, а так само навантаження та розвантаження вантажів. У мобільних мережах терміналом є сам абонентський телефон. В комп'ютерних мережах терміналами є пристрої, використовувані для взаємодії людини з комп'ютерами або комп'ютерними системами, по суті – пристрій вводу/виводу. Основне завдання якого полягає в введенні та виведенні даних. Прикладом терміналу в комп'ютерних мережах може бути монітор та клавіатура.
Вокодер – так само називають кодувальником голосу. Пристрій для синтезу мови, засноване на довільному сигналі з багатим спектром. Спочатку вокодер розроблявся для економії частотних ресурсів радіоліній при передачі мовних повідомлень. Сенс вокодера такий, що замість передачі самого мовного сигналу, передаються тільки дані його певних параметрів, та на приймаючій стороні відтворюється синтезатором мови. Сам синтезатор складається з трьох частин: генератор шуму, генератор тонального сигналу та система форматних фільтрів. У старих типах вокодера після перетворення даних в мовне повідомлення – голос був схожий на промову робота. Але сучасні вокодери забезпечують високу якість звуку, та більш високий ступінь стиснення.