Інтернет-телефонія має багато переваг, які вже встигли відчути на собі багато користувачів. По-перше, Інтернет-телефонія суттєво економить витрати. Ця технологія комунікації використовується повсюдно, особливо у випадках з колл-центарми, які у своїй більшості працюють з Iнтернет-телефонією.
Економія коштів та більшу зручність пов'язані також з тим, що будь-яка компанія, яка користується послугами Інтернет-телефонії, економить на облаштуванні однієї єдиної мережі. Вам більше не потрібно налагоджувати телефонну та Інтернет-мережу. Всі функції, які раніше ці мережі виконували окремо один одного, інтегровані в одну систему. Мережа передачі даних подбати про все! Як результат, компанії отримують істотну економію та у фінансовому факторі, та в категорії людських ресурсів. Виробничі витрати зменшуються, що веде до скорочення утримання великого штату співробітників, що обслуговують різні мережі. В результаті Ви отримуєте істотне зниження витрат.
Крім того, Iнтернет-телефонія використовується по всьому світу. Телефонний зв'язок не є територіально прив'язаної до певної місцевості, або часу. Будь-яке з'єднання є можливим у будь-якій точці земної кулі.
Переваги Інтернет-телефонії
Якими перевагами володіє Інтернет-телефонія? Розглянемо більш детально ці сервіси. Автосекретар – автоматичний сервіс в автоматичних телефонних станціях (АТС), застосовуваний для обробки вхідних дзвінків.
Автосекретар має ще кілька назв, таких як: автооператор, DISA (Direct Inward System Access - прямий доступ в систему). Сервіс автоматично відповідає на дзвінок, програє повідомлення, та в залежності від запрограмованої ситуації безпосередньо управляє дзвінком. У можливості автосекретаря входить переклад дзвінка певному абоненту, транзит дзвінка на зовнiшню міську лінію через АТС, поставка в утримання дзвінка та т.п. Зазвичай такі сервіси розраховані на певну кількість голосових каналів (одночасних управлінь, або програванні повідомлень).
Автоматичний сервіс – вид програм, які можуть автоматично керувати дзвінками, або голосовими потоками. Такі сервіси додають, або розширюють можливості того чи іншого обладнання. Прикладами є такі сервіси як: голосова пошта, автооператор, автовідповідач. Такі сервіси автоматично можуть відповісти на дзвінок, програти повідомлення, або ж записати його. Так само такі сервіси можуть автоматично перенаправляти, ставити в утримання, або відхиляти дзвінки. В основному такі сервіси застосовуються в телефонії, оскільки в цій сфері найбільш актуальна потреба на використання автоматичних сервісів.
Голосова пошта – один з автоматичних сервісів, що надає можливість залишити голосове повідомлення без з'єднання з абонентом (якщо абонент недоступний, або зайнятий).
Зазвичай голосова пошта працює за принципом автовідповідача – спочатку програється голосове привітання, після чого видається голосовий сигнал, що говорить про початок запису повідомлення. Час на такі повідомлення зазвичай обмежена, всі повідомлення зберігаються в особистому ящику голосової пошти. Власник пошти може віддалено прослухати, або видаляти повідомлення.