У наш час мало хто знайомий з таким новим терміном як корпоративне телебачення. Що це і які у нього переваги ми розповімо в даній статті.
Корпоративне телебачення – це комплекс технічних рішень, як програмних, так і апаратних, для здійснення інформаційного мовлення схожого за тематикою з діяльністю підприємства. Така форма телебачення в наш час вже не новина та її використовують безліч великих організацій. Рішення відмінно підходить для оповіщення споживачів про нову продукцію, або послуги, а також співробітників підприємства для ефективної комунікації всередині компанії.
Переваги корпоративного телебачення
Те, що телетрансляції еце фективний метод донесення інформації ні для кого не секрет, це вже доводять безліч компаній, які щорічно вкладають гроші у ТВ-рекламу. Але мова піде саме про корпоративне телебачення та про те, як його застосувати в своєму бізнесі. Розрізняють два види корпоративного ТБ: внутрішнє та зовнішнє.
Внутрішнє. Таке телебачення використовують всередині компанії, та воно насамперед призначено для персоналу. Так, наприклад, директор «Domino Pizza» кожного місяця транслює передачі зі своєю участю, пояснюючи персоналу як краще готувати піцу. Це досить потужний інструмент для оповіщення колективу та донесення цільової інформації.
Зовнішнє. Трансляції зовнішнього телебачення призначені для споживачів. Напевно кожному зустрічалося побачити у торгівельних центрах тематичні трансляції на екранах. Трансляції створені, у першу чергу, щоб доносити до своїх клієнтів важливу інформацію, наприклад, про нові послуги чи продукцію.
Загалом, застосувань такої технології досить багато, нижче представлений лише невеликий список призначень:
- трансляція новин компанії;
- привітання важливих гостей;
- відображення офісної карти, розташувань залів;
- відображення майбутніх подій;
- пряма трансляція виступів та зборів;
- трансляція архівних корпоративних відео;
- відео-екскурсії;
- оповіщення та схеми для евакуації.
Як бачите, корпоративне телебачення має досить багато переваг та застосувань. Для того щоб підкреслити солідність підприємства та оперативно та ефективно доносити до клієнтів цільову інформацію, такий вид телемовлення буде найоптимальнішим.