При наявності не великого капіталу люди часто задаються питанням, як зробити правильний вибір АТС для середнього та малого бізнесу?
При виборі телефонного устаткування для офісу необхідно ретельно вивчити технічні характеристики АТС для того, щоб вибрати оптимальну конфігурацію пристрою.
Сучасна офісна АТС, крім встановлення телефонного зв'язку, має ряд інших функцій, що дозволяють економити робочий час працівників компанії, тим самим збільшити ефективність роботи бізнесу.
Всі ці функції можна розподілити по групах: маршрутизація, керування викликами, офісні функції, функції системні і сервісні та інші можливості, які допоможуть підібрати та налаштувати АТС.
Маршрутизація, використовувана сучасними АТС:
- ARS (Автоматичний вибір маршруту);
- LCR (Маршрутизація за ознакою найменшої вартості);
- AAR (Автоматична альтернативна маршрутизація);
- DISA, Direct Inward System Access (прямий доступ до системи);
- UCD (Рівномірний розподіл викликів);
- DID, Direct Inward Dialing (прямий вхідний набір);
- тимчасова переадресація;
- ACD (Автоматичний розподіл викликів);
- автоматичне перемикання виклику на факс;
- режими, що дозволяють організовувати вхідні дзвінки, залежно від часу доби (день/обід/ніч).
Управління викликами:
- утримання дзвінка;
- автоматизація дзвінків за рахунок відповідного набору програмованих кнопок;
- режим пріоритету вхідного дзвінка (парковка)
- режим «гарячої лінії» – без набору номера виклик автоматично направляється на попередньо призначений номер.
Офісні функції:
- внутрішні та зовнішні види конференц-зв'язку;
- переадресація при зайнятості номера;
- переадресація типу «директор-секретар»;
- домофонная зв'язок з можливістю віддаленого відкриття дверей;
- Call-waiting (сигнал другого вхідного дзвінка);
- лінії пріоритету.
Системні та сервісні функції:
- виклик по гучномовному зв'язку;
- класифікація абонентів, згідно з різними прав доступу;
- захист ліній від проникнення, контроль доступу за допомогою пароля;
- створення телефонного довідника;
- статистика для визначення тарифікації, SMDR.
Додаткові плати
Додаткові можливості зазвичай досягаються за рахунок установки додаткових плат та ПЗ. Типово, вони не внесені до комплектації АТС та вимагають додаткової закупівлі.
Це може бути:
- автоінформатор або секретар, голосова пошта;
- IVR – Interactive Voice Response (інтерактивна система довідок, оснащена звуковим текстом);
- сумісність з цифровою мережею;
- центр обробки сигналів (Call-center);
- IP-шлюзи або GSM пристрою.
Додатковою функцією роботи міні-АТС може бути організація зв'язку на базі IP-пристроїв та програмних рішень, а це означатиме, що можливості сучасних телефонних станцій є гнучкими та можуть бути налаштовані під індивідуальні вимоги будь-якого бізнесу.