Каталог
+380Показати номер

Як зробити серверну для офісу?

Як зробити серверну для офісу?

Серверне приміщення офісу є центром, де розміщені основні елементи для життєзабезпечення ІТ-інфраструктури, її обслуговування і контролю, включаючи саме «серце і мозок» офісу – сервери.

Вимоги до правильної організації серверної кімнати дуже суворі. На міжнародному рівні їх описує стандарт TIA-569. Точне дотримання цього стандарту не завжди економічно виправдано, особливо якщо потрібно організувати серверну для малих підприємств або приватних потреб. У цій статті можна ознайомитися з основними пунктами, які слід врахувати при плануванні інфраструктури таких вузлів.

Основні завдання серверної кімнати і вимоги до приміщення

Роботам по підбору серверного обладнання передує розробка проекту, яка враховує особливості та структуру об'єкта, характеристики його інженерної інфраструктури, очікувані навантаження і ризики.

Слід пам'ятати, що серверна не просто повинна вмістити всю апаратуру і обладнання, а й бути пожарозащіщенной, досить ємною для вільного переміщення і роботи технічного персоналу, а її кліматичні показники повинні бути в нормі. Тільки так можна гарантувати надійність, працездатність і безвідмовність ІТ-інфраструктури підприємства.

Також необхідно продумати можливість потенційного масштабування ІТ-інфраструктури, розширення складу обладнання та збільшення його кількості.

Головні критерії, які слід врахувати при виборі приміщення для серверної кімнати:

  • ефективне розташування обладнання;
  • захист від доступу для сторонніх;
  • захист від збоїв харчування і перевантажень;
  • стабільний мікроклімат.

З точки зору локалізації приміщення в будівлі, краще вибирати те, яке знаходиться на однаковій відстані від різних кінців офісу. Важливо також дотримуватися вимог до габаритів кімнати: висота повинна бути не менше 2,5 метра. Це пояснюється стандартизацією габаритів телекомунікаційних стійок, найпопулярнішими з яких є стійки висотою 2,1 м. Додаткові 50 см вільного простору потрібні для ефективної вентиляції і відведення тепла від працюючого устаткування.

Необхідно врахувати, що серверна кімната буде вміщати не тільки робоче обладнання, але і допоміжне обладнання для контролю мікроклімату (кондиціонери або засоби опалення), пожежної безпеки, захисту від проникнення, а також кошти безперебійного (резервного) живлення, часто офісні меблі для техперсоналу і так далі.

Рекомендується також заздалегідь задуматися про мінімізацію шуму від працюючої апаратури, який може досягати значного рівня у великих серверних і заважати роботі інших співробітників компанії. Кімната повинна бути добре ізольована і (бажано) забезпечена щільно закривається дверима з електромагнітним замком, підключеним до локальної системі контролю і управління доступом.

Серверна для офісу

Стійки і шафи

Другий важливий пункт – вибір спеціального оснащення для організації, розміщення і фіксації робочого обладнання. Традиційно для цього використовуються збірні металеві конструкції – шафи і стійки зі стандартизованими габаритами, вимірюваними юнитами (1 юніт = 44,45 мм). Вони можуть бути навісними (мала ємність) або підлоговими.

Найбільш популярним варіантом є стійка на 4-х опорах шириною 19" з різною глибиною (до 1,2 м). Бувають закритого і відкритого типу. До вибору, розміщення та обслуговування такого обладнання також є специфічні вимоги, які можна дізнатися у фахівців. Розміщення робочої апаратури в стійках – це не тільки зручно, але й безпечно. в першу чергу для самої апаратури.

Системи життєзабезпечення серверної

Будь-яка серверна кімната вимагає якісного періодичного обслуговування та захисту від різних чинників. Скоротити витрати на обслуговування, ремонт і усунення наслідків різного роду аварій допоможуть допоміжні системи життєзабезпечення:

  • безперебійного і резервного живлення;
  • освітлення;
  • вентиляції;
  • пожежогасіння;
  • СКУД.

Не варто забувати також про державних і галузевих нормах безпеки праці, експлуатації електроустановок та електрообладнання, відповідних будівельно-монтажних нормах. Все це враховують фахівці при проектуванні серверної кімнати. Звертаючись до професіоналів, ви оптимізуєте витрати і отримаєте гарантію безпеки свого обладнання.

Назад в: Комп'ютеризація, Інформатизація 23-08-2018

Оцініть публікацію?

Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.

Нове повідомлення
Отримати консультацію
Отримати консультацію

Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...

Подати заявку
Дивіться також
Різновиди та принцип роботи системи пожежогасіння
Різновиди та принцип роботи системи пожежогасіння

Системи пожежогасіння призначені для запобігання пожежі та мінімізації її можливих наслідків, для уникнення людських жертв....

Як формується вартість системи пожежогасіння?
Як формується вартість системи пожежогасіння?

Вартість системи пожежогасіння визначається рядом аспектів, що включають в себе специфічні особливості кожної окремої системи....

Автоматизація вентиляції та кондиціювання приміщень
Автоматизація вентиляції та кондиціювання приміщень

Для забезпечення комфорту житлового приміщення, сьогодні, великою популярністю користується втоматизація вентиляції та кондиціонування...

Всі статті