Корпоративне телебачення – потужний інструмент маркетингової політики підприємства, призначений для інформування співробітників, клієнтів, партнерів та інвесторів.
Завдання корпоративного ТВ
Успіх інформаційних кампаній багато в чому залежить від того, наскільки професійно спроектована і організована мережа корпоративного ТВ. Для цього необхідно скласти список її завдань.
Такими можуть бути:
- реклама і просування продуктів компанії, бренду, торгової марки;
- підвищення лояльності клієнтів;
- пропаганда корпоративних цінностей і культури;
- повідомлення важливих новин;
- антикризова комунікація;
- навчання персоналу і споживачів; залучення інвесторів;
- а також інші, в залежності від специфіки та цілей підприємства.
Всі ці завдання «укладаються» в дві великі групи:
- завдання внутрішнього корпоративного телебачення (орієнтованого, в першу чергу, на співробітників компанії);
- завдання зовнішнього корпоративного телебачення (орієнтованого, в першу чергу, на споживачів).
Різновиди корпоративного телебачення
Наступним етапом організації корпоративного телебачення є вибір його методів, технологій і каналів передачі інформації.
Мережа корпоративного телебачення не можна назвати великою і розгалуженою, так як для масштабування на великі території буде потрібно інвестування значних коштів, що може бути економічно невигідно.
З появою цифрових засобів і можливостей передачі інформації через інтернет, багато компаній вибирають веб-телебачення, яке надає всі можливості і практично повного охоплення цільової аудиторії при мінімальних витратах. Найбільш ефективним є підхід, при якому комбінують два варіанти корпоративного ТВ:
- класичний – передача сигналу здійснюється по коаксіальному кабелю, або витій парі на пристрої прийому передач.
- веб-телебачення – розміщення відеоматеріалів і трансляція в режимі онлайн на інтернет-ресурсах компанії (сайтах, каналах відеосервісів і так далі).
Структура корпоративного телебачення
За своєю структурою різні проекти корпоративного телебачення можуть істотно відрізнятися в залежності від завдань, масштабів зони покриття, обраного способу трансляції передач і технології передачі сигналу. У своїй більшості телевізійні системи для бізнес-компаній включають:
- мережу каналів і кабельних ліній, службовець для розподілу сигналів ТВ-мовлення;
- телецентр (вузол, де формуються телепередачі і програми);
- комунікаційне і комутуюче устаткування;
- обладанання для обробки, шифровки-дешифрування сигналів, адаптації їх до стандартів клієнтських інтерфейсів;
- приймальні пристрої (телевізори, панелі, монітори).
Незважаючи на гадану простоту структури, корпоративне телебачення вимагає професійного підходу при проектуванні і розрахунках технічних параметрів. Тільки в цьому випадку можна досягти очікуваних цілей, оптимізувати витрати на підтримку працездатності та обслуговування.
В даний час все більшого поширення набуває третій тип корпоративного телебачення на основі готових ІТ-платформ, в яких передбачений максимальний спектр готових рішень: централізоване управління контентом, загальне клієнтоорієнтоване інформаційне середовище, інтерактивність, отримання інформації з зовнішніх сервісів, синхронізація з різними цифровими носіями, зручна інсталяція, сумісність з популярними системами візуалізації даних і презентації аналітики.