Каталог
+380Показати номер

Як організувати корпоративне телебачення?

Як організувати корпоративне телебачення?

Корпоративне телебачення – потужний інструмент маркетингової політики підприємства, призначений для інформування співробітників, клієнтів, партнерів та інвесторів.

Завдання корпоративного ТВ

Успіх інформаційних кампаній багато в чому залежить від того, наскільки професійно спроектована і організована мережа корпоративного ТВ. Для цього необхідно скласти список її завдань.

Такими можуть бути:

  • реклама і просування продуктів компанії, бренду, торгової марки;
  • підвищення лояльності клієнтів;
  • пропаганда корпоративних цінностей і культури;
  • повідомлення важливих новин;
  • антикризова комунікація;
  • навчання персоналу і споживачів; залучення інвесторів;
  • а також інші, в залежності від специфіки та цілей підприємства.

Всі ці завдання «укладаються» в дві великі групи:

  • завдання внутрішнього корпоративного телебачення (орієнтованого, в першу чергу, на співробітників компанії);
  • завдання зовнішнього корпоративного телебачення (орієнтованого, в першу чергу, на споживачів).

Різновиди корпоративного телебачення

Наступним етапом організації корпоративного телебачення є вибір його методів, технологій і каналів передачі інформації.

Мережа корпоративного телебачення не можна назвати великою і розгалуженою, так як для масштабування на великі території буде потрібно інвестування значних коштів, що може бути економічно невигідно.

З появою цифрових засобів і можливостей передачі інформації через інтернет, багато компаній вибирають веб-телебачення, яке надає всі можливості і практично повного охоплення цільової аудиторії при мінімальних витратах. Найбільш ефективним є підхід, при якому комбінують два варіанти корпоративного ТВ:

  • класичний – передача сигналу здійснюється по коаксіальному кабелю, або витій парі на пристрої прийому передач.
  • веб-телебачення – розміщення відеоматеріалів і трансляція в режимі онлайн на інтернет-ресурсах компанії (сайтах, каналах відеосервісів і так далі).

як організувати корпоративне телебачення

Структура корпоративного телебачення

За своєю структурою різні проекти корпоративного телебачення можуть істотно відрізнятися в залежності від завдань, масштабів зони покриття, обраного способу трансляції передач і технології передачі сигналу. У своїй більшості телевізійні системи для бізнес-компаній включають:

  • мережу каналів і кабельних ліній, службовець для розподілу сигналів ТВ-мовлення;
  • телецентр (вузол, де формуються телепередачі і програми);
  • комунікаційне і комутуюче устаткування;
  • обладанання для обробки, шифровки-дешифрування сигналів, адаптації їх до стандартів клієнтських інтерфейсів;
  • приймальні пристрої (телевізори, панелі, монітори).

Незважаючи на гадану простоту структури, корпоративне телебачення вимагає професійного підходу при проектуванні і розрахунках технічних параметрів. Тільки в цьому випадку можна досягти очікуваних цілей, оптимізувати витрати на підтримку працездатності та обслуговування.

В даний час все більшого поширення набуває третій тип корпоративного телебачення на основі готових ІТ-платформ, в яких передбачений максимальний спектр готових рішень: централізоване управління контентом, загальне клієнтоорієнтоване інформаційне середовище, інтерактивність, отримання інформації з зовнішніх сервісів, синхронізація з різними цифровими носіями, зручна інсталяція, сумісність з популярними системами візуалізації даних і презентації аналітики.

Назад в: Телебачення, Телекомунікації 10-01-2019

Оцініть публікацію?

Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.

Нове повідомлення
Отримати консультацію
Отримати консультацію

Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...

Подати заявку
Дивіться також
Будова і типи слабкострумових кабелів
Будова і типи слабкострумових кабелів

На сьогоднішній день існує велика кількість різновидів слабкострумового кабелю. Пояснюється це широким спектром завдань, які можна...

Для чого потрібен VPN і що це таке?
Для чого потрібен VPN і що це таке?

Абревіатура VPN розшифровується як «Virtual Privat Network», що перекладається як віртуальна приватна мережа. Для чого потрібен VPN? Призначений...

Інформаційні технології в часи СРСР
Інформаційні технології в часи СРСР

За часів існування СРСР суспільство вітало розвиток людини. Сьогодні освічена та начитана людина може дати об'єктивну оцінку практично...

Всі статті