Обслуговування комп'ютерної техніки або аутсорсинг – це один із способів оптимізації роботи будь-якого підприємства чи фірми, заснований на тому, що непрофільні функції передаються для виконання іншим компаніям, що спеціалізуються на їх виконанні.
ІТ-аутсорсинг
ІТ-аутсорсингом називається делегування профільним компаніям функцій, які пов'язані з інформаційними технологіями. Ще кілька років тому дане поняття тільки входило в наше життя, а зараз важко знайти компанію, яка не використовувала б в тій чи іншій мірі аутсорсинг у своїй роботі. ІТ-аутсорсинг часто знаходить популярність серед молодих компаній , що динамічно розвиваються, оскільки дозволяє більш успішно вирішувати основні бізнес-завдання, не витрачаючи час на супутні рутинні проблеми.
Ринок ІТ-аутсорсингу молодий, але швидко зростаючий та перспективний. Питання, пов'язані з інформаційною безпекою є дуже важливими для нормальної роботи будь-якої компанії. Тому та зростає попит на такі послуги, як резервування даних або відновлення системи. IT-аутсорсинг дозволяє не тільки підвищити ефективність основної діяльності фірми, а й убезпечити себе, а також заощадити фінансові кошти.
Обслуговування комп'ютерної техніки в ІТ-аутсорсингу має свої переваги та недоліки в порівнянні з самостійним рішенням проблем пов'язаних з інформаційними технологіями.
До недоліків слід віднести:
- страх клієнта перед можливим витоком інформації;
- є комерційною таємницею;
- залежність від провайдера;
- потенційна можливість втратити оперативний контроль над системами.
Перевагами ІТ-аутсорсингу слід визнати:
- фінансову відповідальність профільної компанії за якість сервісу;
- легкість впровадження інновацій;
- зниження вартості підтримки та володіння інформаційними технологіями;
- всі витрати на ІТ стають повністю прозорими;
- не виникає проблем з пошуком кваліфікованого персоналу.
Таким чином, послуга обслуговування компьютерної техніки дозволяє значно знизити ймовірність втрати важливих даних, залучати до виконання роботи грамотних і досвідчених фахівців, підтримувати сервіс на достатньому рівні, оптимізувати фінансові витрати і дозволити співробітникам компанії сконцентруватися на вирішенні профільних завдань.