Каталог
+380Показати номер

Система телефонного зв'язку для мережі аптек

Система телефонного зв'язку для мережі аптек

Практика показує, що ні окремий аптечний пункт, ні ціла їхня система не зможуть обійтися без телефонії. Консультації, прийом замовлень, обговорення умов поставок ліків – для подібних об'єктів життєво важлива як внутрішня, так і зовнішня зв'язок. Тому обов'язок кожного професіонала – кваліфіковано спроектувати та реалізувати комунікаційні лінії аптек. Щоб система телефонного зв'язку після установки функціонувала належним чином, ми розглянемо як же вона інсталюється в аптеках і подібних медичних пунктах.

Інсталяція телефонних мереж

В умовах сучасності потрібно переходити на цифрові технології та впроваджувати в аптеках IP-телефонію. Завдяки тим можливостям, які вона дає, Ви легко та без зайвих витрат з'єднаєте пункти, що знаходяться в різних містах. Підвищиться якість голосового спілкування, можна буде записати та включити клієнту вітання, обслуговувати клієнтів по кілька людей відразу, або в рамках черзі – інсталяція телефонії безпровідного типу буде на 100% обгрунтованою.

Звичайно, якщо є кабельне з'єднання (а така ситуація спостерігається в 93% випадків, коли аптечний пункт є раніше експлуатувати об'єкти), від нього теж не варто відмовлятися. У такій ситуації доцільно впровадити комбіновану зв'язок, почекати масового переходу на цифрові технології та вже тоді відмовитися від аналогової лінії. Таке подвійне з'єднання навіть вигідно – з ним підвищується надійність комунікацій.

Телефонна система

Перейдемо до обладнання, за допомогою якого повинна проходити інсталяція телефонних мереж – якщо ми маємо справу з цілою мережею аптечних пунктів, можливі 2 варіанти:

  • установка IP-АТС, настройка виходу в локальну мережу, монтаж стаціонарних IP-апаратів;
  • використання VoIP-шлюзів, що підключаються до аналогової офісної АТС та грають роль перехідників на цифровий зв'язок.

Кілька слів потрібно сказати та про установку стаціонарних апаратів – зазвичай її проводять таємно. Її здійснюють таким чином, щоб у клієнтів аптечних пунктів не було доступу до телефону, щоб замовники не могли випадково чи навмисно підслухати розмову персоналу. Однак можлива ситуація, при якій в ході інсталяції систем телефонного зв'язку виділяється окрема телефонна лінія для відвідувачів. Це як раз те питання, яке потрібно обговорити з замовником – ми радимо з'ясувати, чи бажає він надати своїм клієнтам можливість здійснювати дзвінки прямо з аптечного пункту.

Природно, потрібно буде прояснити ще ряд моментів, але про них можна говорити тільки при розгляді конкретного об'єкта. А от загальний випадок телефонізації аптек ми описали.

Назад в: Телефонія, Телекомунікації 21-01-2012

Оцініть публікацію?

Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.

Нове повідомлення
Отримати консультацію
Отримати консультацію

Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...

Подати заявку
Дивіться також
Різновиди та принцип роботи системи пожежогасіння
Різновиди та принцип роботи системи пожежогасіння

Системи пожежогасіння призначені для запобігання пожежі та мінімізації її можливих наслідків, для уникнення людських жертв....

Як формується вартість системи пожежогасіння?
Як формується вартість системи пожежогасіння?

Вартість системи пожежогасіння визначається рядом аспектів, що включають в себе специфічні особливості кожної окремої системи....

Автоматизація вентиляції та кондиціювання приміщень
Автоматизація вентиляції та кондиціювання приміщень

Для забезпечення комфорту житлового приміщення, сьогодні, великою популярністю користується втоматизація вентиляції та кондиціонування...

Всі статті