Без телефону практично неможливо собі уявити не тільки розкішний п'ятизірковий готель, а й маленьку придорожню готель.
Телефонний зв'язок в готелі потрібна як клієнтам, так і керівництву, без нього складно, а в ряді випадків навіть неможливо організувати бронювання номерів та ведення господарсько-управлінської діяльності. Тому життєво важливо знати, як здійснюється грамотний монтаж телефонного зв'язку готелів та готелів – подібною інформацією повинен володіти кожен сучасний професіонал.
От ми і хочемо підказати Вам, на які моменти орієнтуватися, що враховувати, чому віддавати перевагу. Почнемо з того, за якою схемою проводиться інсталяція телефонних мереж готелів.
Існують два варіанти:
- використання звичайної міні-АТС та VoIP шлюзів, що дозволяють перейти на цифровий зв'язок та здійснювати з'єднання через Інтернет;
- підключення IP-АТС, установка IP-телефонів, вихід в LAN та у Всесвітню мережу.
Інсталяція телефонних мереж
У кожному з цих випадків повністю відмовлятися від аналогової зв'язку не потрібно. У першій ситуації вона буде основою для організації безпровідного підключення, а в другій цілком може бути додатковою лінією, яка використовується, ну наприклад, для службових переговорів.
Перейдемо до прав користувачів: природно, у постояльців готелів або готелів та біля службового персоналу повинні бути окремі канали, захищені від стороннього відвідування. Більш того, в ході інсталяції систем телефонного зв'язку самі стаціонарні апарати необхідно встановлювати так, щоб вільний доступ до них був тільки у працівників, та ніяк не у клієнтів.
Також потрібно продумати питання внутрішніх та зовнішніх комунікацій постояльців. Так, в кожен номер необхідно встановити як мінімум по одному стаціонарному апарату, що забезпечує зв'язок у готелі та персоналом, щоб клієнт готелю міг у будь-який зручний для себе момент звернутися та замовити будь-яку послугу. Ну а для зовнішніх комунікацій можна встановити телефони в фойє, коридорах, холах. Або ж передбачити таку функцію у всіх стаціонарних апаратів, встановлених в номерах, при цьому захистивши кожен з них від несанкціонованого прослуховування.
Сьогодні можна не сумніватися в тому, що інсталяція телефонних мереж в рамках готелів збереже свою актуальність протягом не одного десятка років – цій сфері не тільки можна, а й треба приділяти своє професійне увагу.