Каталог
+380Показати номер

Для чого потрібен тонкий клієнт?

Для чого потрібен тонкий клієнт?

Багато клієнтів запитують – для чого потрібен тонкий клієнт в офісі та які у нього переваги?

Тонким клієнтом називають термінал, в якому немає своєї обчислювальної потужності. Він підключається до загального сервера, на якому сидять всі користувачі пристроїв. Якщо сказати простіше – це компактний ПК, до якого підключаються інші пристрої, але він не має обчислювальної пам'яті.

Навіщо потрібні тонкі клієнти в офісі?

У першу чергу це помітна економія коштів, адже відпадає необхідність купувати потужні комп'ютери, всі необхідні завдання лягають на сервер. Тонкі клієнти не вимагають покупки програмного забезпечення, які необхідні для простих компьютеров. Данний тип пристроїв ефективно справляється зі стандартними завданнями такі як: інтернет, текстові редактори і т.п.

Тонкий кліент

Ціна тонкого клієнта набагато нижче класичної робочої станції та у той же час, вони не поступаються за потужністю, адже все завдання лягає на потужність самого сервера. Як зауважують користувачі, витрати на електрику в рази менше та що найцікавіше, чим більше підключено станцій (тонких клієнтів) – тим менше йде споживання. Ну і звичайно, якщо було прийнято рішення «модернізувати» робочі місця персоналу, то купувати весь парк пристроїв не потрібно, просто підвищується продуктивність сервера.

Щоб не бігати та шукати кращі тонкі клієнти, у нашому магазині зібрані найпопулярніші моделі – перейти по лінку.

Переваги тонкого клієнта:

  • мінімальні витрати на обладнання та програмне забезпечення;
  • у всього персоналу стандартний набір конфігурацій;
  • швидке налаштування (налагоджується сервер, а не окремі пристрої);
  • мінімум зусиль (поставив тонкий клієнт, включив у мережу – можна працювати);
  • захист даних (тонкі клієнти не використовують локальні мережі, а значить, ніхто не зробить копії документів компанії).

Обслуговування тонкого клієнта

Всі налаштування відбуваються на сервері. У разі поломки тонкого клієнта, персонал, який ніколи не налаштовував подібного роду техніку – з легкістю проведе операцію по ремонту (відключити та підключити). Це значно прискорює процес ремонту, і співробітник не відривається від работи. Тонкій клієнт не дає можливості особисто встановлювати будь-які програми (це робиться спеціально для того, щоб не витрачати пам'ять сервера).

Оновлення на нову операційну систему відбувається швидко та без проблем, адже все ставиться на сервер, а значить – відновлення відбуваються у всіх одночасно. Як можна зрозуміти, тонкі клієнти помітно спрощують життя в роботі компанії та зосереджують персонал на першочергове завдання – працювати.

Назад в: Передача даних, Інформатизація 23-06-2016

Оцініть публікацію?

Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.

Нове повідомлення
Отримати консультацію
Отримати консультацію

Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...

Подати заявку
Дивіться також
Різновиди та принцип роботи системи пожежогасіння
Різновиди та принцип роботи системи пожежогасіння

Системи пожежогасіння призначені для запобігання пожежі та мінімізації її можливих наслідків, для уникнення людських жертв....

Як формується вартість системи пожежогасіння?
Як формується вартість системи пожежогасіння?

Вартість системи пожежогасіння визначається рядом аспектів, що включають в себе специфічні особливості кожної окремої системи....

Автоматизація вентиляції та кондиціювання приміщень
Автоматизація вентиляції та кондиціювання приміщень

Для забезпечення комфорту житлового приміщення, сьогодні, великою популярністю користується втоматизація вентиляції та кондиціонування...

Всі статті