Каталог
+380Показати номер

Для чого необхідна установка офісних АТС?

Для чого необхідна установка офісних АТС?

Найчастіше невеликі підприємства починають з підключення телефону на пару номерів, зарезервованих за конкретними співробітниками. З розвитком компанії виникають проблеми з прийомом дзвінків, їх переадресацією та тарифікацією.

З часом постає питання встановлення міні-АТС. Установка навіть самої елементарної офісної АТС дає можливість вирішувати більшу частину завдань з організації зв'язку, а сучасні станції здатні повністю змінити концепцію ведення бізнесу.

Установка офісних АТС

Встановлення АТС зніме проблему того, що Ваш клієнт може не дочекатися відповіді менеджера. Навіть, у випадку якщо в цю хвилину його номер зайнятий, сигнал буде переадресовано станцією іншому вільному фахівцю. Офісні АТС тим хороші, що ви не втрачаєте важливі дзвінки, а при необхідності можете підняти історію та дізнатися хто та коли дзвонив.

Міні-АТС дозволяє значно економити на телефонного зв'язку, користуючись спеціальними каналами для будь-якої ситуації, наприклад, автоматично переадресовувати міжміські дзвінки через IP-протокол. Тим самим істотно оптимізувати Ваші витрати.

Офісна міні-АТС

Установка офісної міні-АТС передбачає правильне налаштування станції та її конфігурації. Індивідуальне програмування станції необхідно, для безпомилкового функціонування пристрою, з точки зору абонента й оператора зв'язку. Налаштування зумовлює комутацію станції з зовнішніми лініями оператора та телефонами внутрішніх абонентів.

Програмування АТС дозволяє розширити можливості для зв'язку, а саме:

  • організувати послідовну переадресацію з одного внутрішнього телефону на інший, якщо той не відповідає;
  • встановлювати правила обробки й прийому дзвінків;
  • переходити у нічний режим роботи після завершення робочого дня;
  • перемикати сигнал на конкретного співробітника або ігнорувати дзвінок залежно від номера абонента.

Програмування офісної АТС перетворює її в повноформатну систему управління викликами, а у комплексі з допоміжними пристроями дозволяє кардинально автоматизувати роботу підприємства.

Використання телефонної системи для тарифікації вихідних дзвінків дозволяє мати конкретизацію рахунку для служб контролю або окремих працівників. Такі дані роблять офісні станції незамінними для бухгалтерії та обліку поточних витрат.

Сучасні рішення допускають комфортно поєднувати різноманітні види зв'язку. Можна користуватися міським телефоном, факсом, GSM шлюзом, перемикати на IP-телефонію, використовувати конференц-зв'язок, а також безліч інших функцій комунікації. Офісні АТС дозволяють повніше реалізовувати потенціал класичних телефонних мереж.

Як правило, знайомство клієнта з Вашою компанією починається саме з першого телефонного дзвінка. Телефонна система є першою лінією бізнес-контакту між Вами та Вашими клієнтами. Тому вона повинна функціонувати саме під Ваші вимоги та здійснюючи зв'язок з абонентом настільки добре, наскільки це досяжно.

Назад в: Телефонія, Телекомунікації 26-06-2013

Оцініть публікацію?

Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.

Нове повідомлення
Отримати консультацію
Отримати консультацію

Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...

Подати заявку
Дивіться також
Різновиди та принцип роботи системи пожежогасіння
Різновиди та принцип роботи системи пожежогасіння

Системи пожежогасіння призначені для запобігання пожежі та мінімізації її можливих наслідків, для уникнення людських жертв....

Як формується вартість системи пожежогасіння?
Як формується вартість системи пожежогасіння?

Вартість системи пожежогасіння визначається рядом аспектів, що включають в себе специфічні особливості кожної окремої системи....

Автоматизація вентиляції та кондиціювання приміщень
Автоматизація вентиляції та кондиціювання приміщень

Для забезпечення комфорту житлового приміщення, сьогодні, великою популярністю користується втоматизація вентиляції та кондиціонування...

Всі статті