Каталог
+380Показати номер

ІT-аутсорсинг або абонентське обслуговування комп'ютерів

ІT-аутсорсинг або абонентське обслуговування комп'ютерів

ІТ-аутсорсинг включає цілий комплекс послуг, які надаються замовнику спеціалізованої ІТ-компанією в рамках передачі ряду функцій з контролю та підтримки ІТ-інфраструктури підприємства.

ІТ-аутсорсинг може бути представлений наступними видами послуг:

  • розробкою ПЗ та супроводом програмного забезпечення;
  • створенням та просуванням веб-сайтів;
  • офшорним програмуванням;
  • абонентським обслуговуванням офісної техніки.

Обслуговування абонентів

В даний час абонентське обслуговування комп'ютерів стає все більш популярним у зв'язку з розростанням ІТ-інфраструктури, її ускладненням. В процесі діяльності компанії, що не спеціалізується на ІТ-технологіях, все важче вести контроль над роботою власних ІТ-систем. Ослаблення контролю та прогалини в управлінні призводять до частих збоїв та подорожчання експлуатації офісної техніки, комп'ютерних мереж.

Обслуговування комп'ютерів

До того ж повсякденні рутинні завдання по контролю та забезпечення правильного функціонування обладнання, ПЗ забирають багато часу та не дає приділяти достатньо уваги розвитку нових, більш прибуткових проектів. У даній ситуації єдино правильним рішенням є укладання договору на надання послуг з надійним аутсорсером – компанією, що надає повний спектр ІТ-послуг.

Отже, які переваги несе ІТ-аутсорсинг:

  • замовник отримує істотну економію на експлуатації власних інформаційних систем, комп'ютерного обладнання: більше не потрібно утримувати та навчати штат ІТ-спеціалістів, обладнати додаткові площі для управління ІТ-системами;
  • передавши аутсорсеру турботи по експлуатації та контролю над інформаційними системами та додатками, можна сконцентрувати свою увагу на найбільш прибуткових процесах;
  • стабільно високу якість обслуговування і тільки ліцензійне ПЗ за певну плату;
  • впровадження в ІТ-системи високотехнологічного устаткування та ПЗ, яке дозволить оптимізувати діяльність підприємства і підвищити його інвестиційну привабливість;
  • укладення договору з одним аутсорсером позбавить підприємство від співпраці з безліччю компаній, що пропонують лише окремі послуги та продукти в рамках обслуговування ІТ-систем;
  • прозорість операцій та можливість контролю за виконанням покладених на аутсорсера завдань на будь-якому рівні.
Назад в: Комп'ютеризація, Інформатизація 19-04-2010

Оцініть публікацію?

Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.

Нове повідомлення
Отримати консультацію
Отримати консультацію

Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...

Подати заявку
Дивіться також
Як працює система мовного оповіщення?
Як працює система мовного оповіщення?

Мовне оповіщення є одним з найбільш ефективних способів координації дій людей під час пожежі, так як дозволяє подавати саме ту інформацію,...

Бездротові системи оповіщення: оповіщення по радіоканалу
Бездротові системи оповіщення: оповіщення по радіоканалу

Установка дротових систем оповіщення іноді може піднести проблеми з прокладанням кабелю, плутанину під час додавання нових шлейфів...

Підсилювачі систем оповіщення: що важливо знати при виборі?
Підсилювачі систем оповіщення: що важливо знати при виборі?

Підсилювач в системі оповіщення – одне з найважливіших механізмів, які забезпечують належну потужність електрозвукових сигналів...

Всі статті