ІТ-аутсорсинг включає цілий комплекс послуг, які надаються замовнику спеціалізованої ІТ-компанією в рамках передачі ряду функцій з контролю та підтримки ІТ-інфраструктури підприємства.
ІТ-аутсорсинг може бути представлений наступними видами послуг:
- розробкою ПЗ та супроводом програмного забезпечення;
- створенням та просуванням веб-сайтів;
- офшорним програмуванням;
- абонентським обслуговуванням офісної техніки.
Обслуговування абонентів
В даний час абонентське обслуговування комп'ютерів стає все більш популярним у зв'язку з розростанням ІТ-інфраструктури, її ускладненням. В процесі діяльності компанії, що не спеціалізується на ІТ-технологіях, все важче вести контроль над роботою власних ІТ-систем. Ослаблення контролю та прогалини в управлінні призводять до частих збоїв та подорожчання експлуатації офісної техніки, комп'ютерних мереж.
До того ж повсякденні рутинні завдання по контролю та забезпечення правильного функціонування обладнання, ПЗ забирають багато часу та не дає приділяти достатньо уваги розвитку нових, більш прибуткових проектів. У даній ситуації єдино правильним рішенням є укладання договору на надання послуг з надійним аутсорсером – компанією, що надає повний спектр ІТ-послуг.
Отже, які переваги несе ІТ-аутсорсинг:
- замовник отримує істотну економію на експлуатації власних інформаційних систем, комп'ютерного обладнання: більше не потрібно утримувати та навчати штат ІТ-спеціалістів, обладнати додаткові площі для управління ІТ-системами;
- передавши аутсорсеру турботи по експлуатації та контролю над інформаційними системами та додатками, можна сконцентрувати свою увагу на найбільш прибуткових процесах;
- стабільно високу якість обслуговування і тільки ліцензійне ПЗ за певну плату;
- впровадження в ІТ-системи високотехнологічного устаткування та ПЗ, яке дозволить оптимізувати діяльність підприємства і підвищити його інвестиційну привабливість;
- укладення договору з одним аутсорсером позбавить підприємство від співпраці з безліччю компаній, що пропонують лише окремі послуги та продукти в рамках обслуговування ІТ-систем;
- прозорість операцій та можливість контролю за виконанням покладених на аутсорсера завдань на будь-якому рівні.