Розробка проекту корпоративного телебачення допоможе реалізувати надійну та економну систему передачі корпоративних програм та повідомлень учасникам колективу установи, споживачам, будь-якій іншій цільовій аудиторії.
Створення корпоративного телебачення – один із найвигідніших етапів популяризації бренду, ефективний засіб комерційної реклами, а також оперативного оповіщення колег про різні події та заходи у професійній сфері.
Розробка проекту корпоративного телебачення передбачає ретельний аналіз вихідних даних про існуючі фінансові та матеріальні передумови такого мовлення, можливості та інфраструктуру об'єкта, де буде реалізована телестудія, завдання та цілі корпоративного телебачення.
Проектування передбачає також пошук оптимальних каналів трансляції ТВ-програм, вибір та оцінку доступних зовнішніх ресурсів, що забезпечують доставку сигналу до ТВ-приймачів користувачів – передавальних станцій, ретрансляторів, технічних засобів передачі ТВ-сигналів на великі відстані.
Розробка проекту обов'язково включає консультування клієнта та допомогу фахівців у виборі найбільш продуктивних, фінансово вигідних рішень.
Масштаб та вартість робіт з проектування та впровадження системи корпоративного телебачення насамперед залежить від цільової аудиторії та способу технічної реалізації проекту. Залежно від цільової аудиторії, розрізняють внутрішнє та зовнішнє телебачення.
Внутрішнє мовлення призначене для співробітників організації та є інструментом комунікації між керівництвом та персоналом.
Зовнішнє спрямоване на задоволення інформаційних потреб клієнтів та споживачів продукції (послуг), є інструментом популяризації та реклами, роз'яснює особливості виробництва, експлуатації товарів, допомагає підвищити попит та прибутковість компанії.
За способом технічної реалізації розрізняють:
Також у ході розробки проекту корпоративного телебачення визначається необхідність оновлення, модернізації чи адаптації до нових умов інженерних мереж підприємства, які взаємодіятимуть із системою телебачення або забезпечуватимуть її функціональність.
Для коректного та точного планування знадобиться документація про існуючу інженерно-будівельну інфраструктуру підприємства.
Вартість послуги «Розробка проекту корпоративного телебачення» (ціна: від 4 745.77грн) не включає витрати на доставку обладнання та виїзд спеціалістів на місце проведення робіт. Ціни на послуги можуть бути переглянуті індивідуально, як у меншу, так і більшу сторону. В першу чергу на ціноутворення впливає обсяг робіт та наявність зовнішніх факторів (допуски, погодження, дозволи). Також на вартість може вплинути: розташування об'єкта, термін виконання, складність робіт, використання спецтехніки, погодні умови та інші фактори.
Ми надаємо послуги по всій території України, а саме: Київ, Харків, Львів, Одеса, Дніпро, Чернігів, Рівне, Тернопіль, Луцьк, Ужгород, Житомир, Івано-Франківськ, Хмельницький, Вінниця, Черкаси, Кропивницький, Миколаїв, Херсон, Суми , Полтава, Кременчук, Кривий Ріг, Запоріжжя, Краматорськ, Маріуполь, Біла Церква, Чернівці та інші міста.
Наша компанія виконує інженерні роботи «під ключ», тим самим забезпечуючи наших клієнтів усім необхідним «з одних рук» якісно, швидко та недорого. Зверніться до наших спеціалістів, які допоможуть зробити розрахунок вартості робіт та виконати їх у встановлені терміни.
Перед розробкою проекту корпоративного телебачення вивчається доступна документація на інженерні комунікації об'єкта, систему електроживлення та інформаційну мережу. Проводиться консультування замовника та обговорення його вимог, узгодження їх із діючими галузевими та законодавчими нормами.
Потім розробляється та оформляється проект у вигляді пакета документації, включаючи таку:
Після розробки проекту корпоративного телебачення проводиться вибір обладнання для телебачення.