Каталог
+380Показати номер
Куточок покупця
  • Оплата
    • безготівковий банківський переказ (з ПДВ);
    • оплата готівкою на рахунок, в касі будь-якого банку.
  • Сервіс
    • консультація фахівця з виїздом на об'єкт;
    • складання кошторису на протязі доби.
  • Гарантія
    • гарантія на проектні роботи 5 років;
    • гарантія на монтажні роботи 1 рік.

Технічне обслуговування АТС

Хіт!
Технічне обслуговування АТС
Ціна: від 207.14 грн
13367
Виконуємо
+
Купити в один клік Додати до порівняння Відкласти

Своєчасне технічне обслуговування АТС дає можливість підтримувати справний стан станції, а отже – її безперебійну роботу протягом тривалого часу та високу якість комунікації.

Технічне обслуговування включає комплекс діагностичних, ремонтних, відновлювальних та профілактичних заходів, спрямованих на підтримку працездатності системи.

Розрізняють такі види обслуговування:

  • профілактичне;
  • контрольно-коригувальне;
  • відновлювальне.
Перший вид передбачає поточну діагностику та обслуговування системи, тестування її роботи, а у разі виявлення неполадок – заміну чи ремонт обладнання.

Контрольно-коригуюче (статистичне) обслуговування має на увазі спостереження за роботою станції та збирання показників, що характеризують її ефективність. Надалі зібрані дані використовують для обчислень, які ляжуть в основу оптимізаційних заходів, планів модернізації та масштабування.

При відновлювальному обслуговуванні застосовуються результати статистичного збору інформації та діагностичне ПЗ, яке дозволяє точно локалізувати проблему або визначити компонент, що вийшов з ладу. Потім пошкоджений компонент замінюється чи ремонтується.

Іноді в помилках та збоях у роботі АТС варто звинувачувати не апаратну, а програмну частину: обладнання налаштоване неправильно, і коригування параметрів може усунути більше половини збоїв та відмов у системі.

Для якісного технічного обслуговування АТС необхідно знати її тип, кількість абонентів та варіанти взаємодії з іншими автоматичними телефонними станціями. Потрібні результати контрольних спостережень, технічну документацію на апаратуру, схему мережі. Також необхідно виконати низку діагностичних процедур відповідно до регламенту та типу АТС.

Вартість послуги «Технічне обслуговування АТС» (ціна: від 207.14грн) не включає витрати на доставку обладнання та виїзд спеціалістів на місце проведення робіт. Ціни на послуги можуть бути переглянуті індивідуально, як у меншу, так і більшу сторону. В першу чергу на ціноутворення впливає обсяг робіт та наявність зовнішніх факторів (допуски, погодження, дозволи). Також на вартість може вплинути: розташування об'єкта, термін виконання, складність робіт, використання спецтехніки, погодні умови та інші фактори.

Ми надаємо послуги по всій території України, а саме: Київ, Харків, Львів, Одеса, Дніпро, Чернігів, Рівне, Тернопіль, Луцьк, Ужгород, Житомир, Івано-Франківськ, Хмельницький, Вінниця, Черкаси, Кропивницький, Миколаїв, Херсон, Суми , Полтава, Кременчук, Кривий Ріг, Запоріжжя, Краматорськ, Маріуполь, Біла Церква, Чернівці та інші міста.

Наша компанія виконує інженерні роботи «під ключ», тим самим забезпечуючи наших клієнтів усім необхідним «з одних рук» якісно, швидко та недорого. Зверніться до наших спеціалістів, які допоможуть зробити розрахунок вартості робіт та виконати їх у встановлені терміни.

Попередньо оцінюється технічний стан системи, поводиться комплексне тестування працездатності, створюється перелік найчастіших збоїв, переглядається журнал обліку аварій та поломок.

Для забезпечення безаварійної роботи АТС протягом тривалого часу виконується:

  • налаштування ПЗ, перевірка протоколів передачі даних та корекції помилок;
  • використовується метод тестування окремих кластерів мережі для проходження сигналів;
  • перевіряється надійність кріплень провідних ліній, їх цілісність, правильність розшивки кабельної частини на комутаційній коробці;
  • провадиться перекросування телефонних ліній з метою оптимізації системи;
  • за необхідності провадиться ремонт (або заміна) непрацездатного обладнання.

Після закінчення робіт їх результати вносяться до журналу перевірок та проводиться тестування системи. Будуються діаграми, що показують ефективність роботи АТС, виходячи з яких розробляються оптимізаційні плани. Також може здійснюватися інструктаж та навчання персоналу (у разі розширення штату). У разі глобальних пошкоджень, збоїв та серйозних неполадок, які неможливо усунути під час технічного обслуговування, виконується капітальний ремонт АТС.

Відповісти
Какие показатели учитываются при контрольно-корректирующем обслуживании?
Відповісти
Учитываются результаты наблюдения за работой станции в течение месяца, на основании которых рассчитывается количество непрохождений. Если оно выше допустимого – оборудование требует ремонта или корректировки.
Написати відгук