Каталог
+380Показати номер
Куточок покупця
  • Оплата
    • безготівковий банківський переказ (з ПДВ);
    • оплата готівкою на рахунок, в касі будь-якого банку.
  • Сервіс
    • консультація фахівця з виїздом на об'єкт;
    • складання кошторису на протязі доби.
  • Гарантія
    • гарантія на проектні роботи 5 років;
    • гарантія на монтажні роботи 1 рік.

Обслуговування телефонних апаратів

Обслуговування телефонних апаратів
Ціна: від 1.00 грн
39178
Виконуємо
+
Купити в один клік Додати до порівняння Відкласти

Обслуговування телефонних апаратів – послуга, що забезпечує ефективність налаштувань, захист від негативних факторів, мінімізацію зношування та якість роботи телефонних апаратів.

Обслуговування телефонних апаратів проводиться у кількох випадках:

  • згідно з складеним планом регулярних техобслуговування;
  • позапланового – у разі помічених неполадок та збоїв;
  • при модернізації та капітальному ремонті системи телефонії на об'єкті.

Обсяг та спектр робіт при техобслуговуванні залежить від:

  • типу телефонного апарату (аналоговий, ISDN, стільниковий, супутниковий, ІР);
  • бренду, марки, моделі телефонного апарату та особливих умов виробника;
  • наявності гарантій виробника та постачальника;
  • спектра функцій та налаштувань апарата (визначник та антивизначник номера, з'єднання без набору повного номера та повторний виклик без набору, заборон на певні дзвінки, переадресації, обмеження вихідних дзвінків, встановлених паролів, функції конференцзв'язку, повідомлення, переадресація тощо);
  • кількості каналів;
  • умов провайдера, що надає послуги зв'язку та телефонний номер;
  • типу телефонного зв'язку (внутрішньозонова, місцева або міжміська аналогова, стільникова, IP або їх комбінація);
  • типу телефонної сигналізації та інших характеристик.

Обслуговування телефонних апаратів проводиться на підставі техпаспортів виробників, проектних схем встановлення та підключення, специфікацій проекту, схем телефонної мережі об'єкта.

Часткове обслуговування включає оцінку стану корпусу, підключень та контактів, діагностику кнопкового та важільного функціоналу, налаштувань, чищення, обстеження цифрових функцій, програмних налаштувань, мережного та іншого функціоналу.

Повне обслуговування може включати частковий або повний демонтаж з розбиранням корпусу, внутрішнє чищення, перевірку електронних та електротехнічних деталей, модулів, схем, дрібні ремонти, заміну деталей.

Якщо в ході діагностики були виявлені неполадки на лінії зв'язку, а також пов'язані з роботою АТС, базових станцій, обладнання, що комутує, – виконуються відповідні профілактичні та ремонтні роботи з усунення проблем.

Також повне обслуговування включає перевірку відповідності всіх характеристик та налаштувань телефонного апарату проектним, розробку рекомендацій щодо оптимізації роботи телефонного апарату, доналаштування та активацію додаткових функцій або відновлення втрачених.

Послуга вимагатиме надання повного комплексу проектної та технічної документації на систему телефонії об'єкта, а також техпаспортів на телефонні апарати.

Вартість послуги «Обслуговування телефонних апаратів» (ціна: від 1.00грн) не включає витрати на доставку обладнання та виїзд спеціалістів на місце проведення робіт. Ціни на послуги можуть бути переглянуті індивідуально, як у меншу, так і більшу сторону. В першу чергу на ціноутворення впливає обсяг робіт та наявність зовнішніх факторів (допуски, погодження, дозволи). Також на вартість може вплинути: розташування об'єкта, термін виконання, складність робіт, використання спецтехніки, погодні умови та інші фактори.

Ми надаємо послуги по всій території України, а саме: Київ, Харків, Львів, Одеса, Дніпро, Чернігів, Рівне, Тернопіль, Луцьк, Ужгород, Житомир, Івано-Франківськ, Хмельницький, Вінниця, Черкаси, Кропивницький, Миколаїв, Херсон, Суми , Полтава, Кременчук, Кривий Ріг, Запоріжжя, Краматорськ, Маріуполь, Біла Церква, Чернівці та інші міста.

Наша компанія виконує інженерні роботи «під ключ», тим самим забезпечуючи наших клієнтів усім необхідним «з одних рук» якісно, швидко та недорого. Зверніться до наших спеціалістів, які допоможуть зробити розрахунок вартості робіт та виконати їх у встановлені терміни.

Перед обслуговуванням телефонних апаратів вивчається проектна документація на систему телефонії та технічні паспорти самих апаратів, схеми підключення телефонів та взаємозалежних пристроїв у системі.

Список робіт:

  • оцінка зовнішнього стану та ступеня зносу;
  • перевірка та відновлення кабельних підключень, якісного стану гнізд, контактів;
  • перевірка та налаштування бездротових ліній зв'язку;
  • перевірка та відновлення якості сигналізації та комунікації;
  • перевірка та відновлення додаткових функцій апарату;
  • чищення, усунення наслідків попадання вологи в апарат;
  • усунення дрібних пошкоджень корпусу;
  • перевірку якості послуг оператора (провайдера) зв'язку;
  • ремонти різного ступеня складності;
  • заміна зношених, що вийшли з ладу механічних та електротехнічних компонентів.

У разі, якщо виявлені неполадки пов'язані з роботою АТС, базової станції, КРОССового вузла та інших компонентів системи телефонії, проводяться відповідні роботи з усунення неполадок та перезапуску телефонних апаратів. Наприклад, такі можуть бути пов'язані з обслуговуванням вузлів зв'язку.

Відповісти
Выполняется ли замена аккумуляторов в ходе обслуживания телефонного аппарата?
Відповісти
Да, если его электротехнические показатели ниже нормы.
Написати відгук