Обслуговування точок доступу – комплекс періодичних або аварійних інженерно-технічних робіт з підтримки та відновлення функціональності точок доступу, їх фізичних та бездротових підключень до інших пристроїв у мережах.
Обслуговування точок доступу кваліфікованими фахівцями допомагає підтримувати стабільність та належну швидкість обміну даними, високий рівень їх захисту та належну структуру бездротової мережі, оптимальну для завдань проекту.
Обслуговування точок доступу може здійснюватися:
Обслуговування точки доступу починається з вивчення проектної документації локальної мережі, а також рекомендацій та описів виробника пристрою. Для цього використовуються проектні схеми монтажу та підключення точок доступу, топологічні схеми мережі, розрахунки навантажень та каналів передачі даних.
Також на першому етапі обслуговування обстежується фізичний стан точки доступу, її індикація, ручні налаштування, стан кабельних підключень, спліттерів, антен, адаптерів електроживлення. За допомогою тестових приладів перевіряється наявність інтерференції (перешкод) з інших пристроїв.
Далі фахівці через інтерфейс пристрою діагностують тип з'єднання, алгоритми та стандарти роботи, визначають активні функції, звіряються з проектними завданнями, рекомендаціями провайдера та актуальними навантаженнями. При цьому визначається якість передачі даних всередині локальної мережі та мережі провайдера, режими шифрування та ідентифікації точки доступу, робота брандмауера, додаткові функції.
При виявленні будь-яких порушень розробляється план робіт з відновлення функціональності точки доступу в черговому режимі або після демонтажу в лабораторних умовах. При суттєвих пошкодженнях, відмови обладнання, точка доступу може бути замінена на аналогічну або більш прогресивну модель з подальшим підключенням до мережі.
Паралельно з діагностикою та налаштуванням точки доступу перевіряються умови довкілля: стан пасивного обладнання (шаф, стійок), мікроклімат у приміщенні, режим електроживлення, заземлення, захисту від перешкод та проникнення сторонніх. У разі потреби умови коригуються до прийнятних.
Для обслуговування точок доступу знадобиться проектна документація локальної мережі, технічна документація виробника точки доступу, тестовий та монтажний інструмент, витратні матеріали, необхідні для роботи.
Вартість послуги «Обслуговування точок доступу» (ціна: від 1.00грн) не включає витрати на доставку обладнання та виїзд спеціалістів на місце проведення робіт. Ціни на послуги можуть бути переглянуті індивідуально, як у меншу, так і більшу сторону. В першу чергу на ціноутворення впливає обсяг робіт та наявність зовнішніх факторів (допуски, погодження, дозволи). Також на вартість може вплинути: розташування об'єкта, термін виконання, складність робіт, використання спецтехніки, погодні умови та інші фактори.
Ми надаємо послуги по всій території України, а саме: Київ, Харків, Львів, Одеса, Дніпро, Чернігів, Рівне, Тернопіль, Луцьк, Ужгород, Житомир, Івано-Франківськ, Хмельницький, Вінниця, Черкаси, Кропивницький, Миколаїв, Херсон, Суми , Полтава, Кременчук, Кривий Ріг, Запоріжжя, Краматорськ, Маріуполь, Біла Церква, Чернівці та інші міста.
Наша компанія виконує інженерні роботи «під ключ», тим самим забезпечуючи наших клієнтів усім необхідним «з одних рук» якісно, швидко та недорого. Зверніться до наших спеціалістів, які допоможуть зробити розрахунок вартості робіт та виконати їх у встановлені терміни.
Обслуговування точок доступу починається з вивчення документації, що описує архітектуру локальної мережі передачі даних, вимоги до налаштувань та функцій точки, умови провайдера. Також вивчається паспортна документація виробника точки доступу.
Обслуговування точок доступу включає:
Одночасно може здійснюватись обслуговування інших пристроїв у локальній мережі. Наприклад, обслуговування маршрутизаторів.