Каталог
+380Показати номер
Куточок покупця
  • Оплата
    • безготівковий банківський переказ (з ПДВ);
    • оплата готівкою на рахунок, в касі будь-якого банку.
  • Сервіс
    • консультація фахівця з виїздом на об'єкт;
    • складання кошторису на протязі доби.
  • Гарантія
    • гарантія на проектні роботи 5 років;
    • гарантія на монтажні роботи 1 рік.

Обслуговування точок доступу

Обслуговування точок доступу
Ціна: від 1.00 грн
41063
Виконуємо
+
Купити в один клік Додати до порівняння Відкласти

Обслуговування точок доступу – комплекс періодичних або аварійних інженерно-технічних робіт з підтримки та відновлення функціональності точок доступу, їх фізичних та бездротових підключень до інших пристроїв у мережах.

Обслуговування точок доступу кваліфікованими фахівцями допомагає підтримувати стабільність та належну швидкість обміну даними, високий рівень їх захисту та належну структуру бездротової мережі, оптимальну для завдань проекту.

Обслуговування точок доступу може здійснюватися:

  • періодично (за розробленим заздалегідь графіком);
  • у разі збоїв, аварій, ушкоджень;
  • при розширенні мережі та підвищенні навантажень;
  • при модернізації локальної мережі та зміні її архітектури.

Обслуговування точки доступу починається з вивчення проектної документації локальної мережі, а також рекомендацій та описів виробника пристрою. Для цього використовуються проектні схеми монтажу та підключення точок доступу, топологічні схеми мережі, розрахунки навантажень та каналів передачі даних.

Також на першому етапі обслуговування обстежується фізичний стан точки доступу, її індикація, ручні налаштування, стан кабельних підключень, спліттерів, антен, адаптерів електроживлення. За допомогою тестових приладів перевіряється наявність інтерференції (перешкод) з інших пристроїв.

Далі фахівці через інтерфейс пристрою діагностують тип з'єднання, алгоритми та стандарти роботи, визначають активні функції, звіряються з проектними завданнями, рекомендаціями провайдера та актуальними навантаженнями. При цьому визначається якість передачі даних всередині локальної мережі та мережі провайдера, режими шифрування та ідентифікації точки доступу, робота брандмауера, додаткові функції.

При виявленні будь-яких порушень розробляється план робіт з відновлення функціональності точки доступу в черговому режимі або після демонтажу в лабораторних умовах. При суттєвих пошкодженнях, відмови обладнання, точка доступу може бути замінена на аналогічну або більш прогресивну модель з подальшим підключенням до мережі.

Паралельно з діагностикою та налаштуванням точки доступу перевіряються умови довкілля: стан пасивного обладнання (шаф, стійок), мікроклімат у приміщенні, режим електроживлення, заземлення, захисту від перешкод та проникнення сторонніх. У разі потреби умови коригуються до прийнятних.

Для обслуговування точок доступу знадобиться проектна документація локальної мережі, технічна документація виробника точки доступу, тестовий та монтажний інструмент, витратні матеріали, необхідні для роботи.

Вартість послуги «Обслуговування точок доступу» (ціна: від 1.00грн) не включає витрати на доставку обладнання та виїзд спеціалістів на місце проведення робіт. Ціни на послуги можуть бути переглянуті індивідуально, як у меншу, так і більшу сторону. В першу чергу на ціноутворення впливає обсяг робіт та наявність зовнішніх факторів (допуски, погодження, дозволи). Також на вартість може вплинути: розташування об'єкта, термін виконання, складність робіт, використання спецтехніки, погодні умови та інші фактори.

Ми надаємо послуги по всій території України, а саме: Київ, Харків, Львів, Одеса, Дніпро, Чернігів, Рівне, Тернопіль, Луцьк, Ужгород, Житомир, Івано-Франківськ, Хмельницький, Вінниця, Черкаси, Кропивницький, Миколаїв, Херсон, Суми , Полтава, Кременчук, Кривий Ріг, Запоріжжя, Краматорськ, Маріуполь, Біла Церква, Чернівці та інші міста.

Наша компанія виконує інженерні роботи «під ключ», тим самим забезпечуючи наших клієнтів усім необхідним «з одних рук» якісно, швидко та недорого. Зверніться до наших спеціалістів, які допоможуть зробити розрахунок вартості робіт та виконати їх у встановлені терміни.

Обслуговування точок доступу починається з вивчення документації, що описує архітектуру локальної мережі передачі даних, вимоги до налаштувань та функцій точки, умови провайдера. Також вивчається паспортна документація виробника точки доступу.

Обслуговування точок доступу включає:

  • перевірку відповідності моделі, функціональності та монтажу точки доступу проектним даним;
  • зовнішній огляд корпусу, антен, фізичних портів, стану кабелів, конекторів, адаптерів живлення, індикаторів, ручних налаштувань;
  • діагностику функцій та режимів точки доступу через інтерфейс налаштування;
  • визначення робочих навантажень, ефективності захисту даних, якості з'єднання з провайдером та пристроями користувача в мережі;
  • очищення корпусу точки доступу;
  • відновлення або зміна налаштувань точки доступу (перепрошивка);
  • обстеження довкілля;
  • обслуговування місця встановлення точки доступу.
При необхідності розробляється план оптимізації кліматичних умов у приміщенні, де функціонує точка доступу, оптимізації умов живлення та захисту точки доступу та даних, що передаються. При виявленні суттєвих неполадок або пошкоджень точка доступу демонтується для подальшого комплексного ремонту або замінюється на іншу.

Одночасно може здійснюватись обслуговування інших пристроїв у локальній мережі. Наприклад, обслуговування маршрутизаторів.

Відповісти
Как повысить производительность точки доступа, если рядом несколько других беспроводных сетей и сигналы накладываются?
Відповісти
Измените номер канала в настройках точки доступа(Advanced-Wireless-Channel). Если тип преамбулы (Preambletype) установлен «длинный» (long), попробуйте изменить его на короткий (short). Также иногда помогает перемещение точки доступа в другое место в пределах объекта.
Написати відгук