Каталог
+380Показати номер
Куточок покупця
  • Оплата
    • безготівковий банківський переказ (з ПДВ);
    • оплата готівкою на рахунок, в касі будь-якого банку.
  • Сервіс
    • консультація фахівця з виїздом на об'єкт;
    • складання кошторису на протязі доби.
  • Гарантія
    • гарантія на проектні роботи 5 років;
    • гарантія на монтажні роботи 1 рік.

Обслуговування пульта сигналізації

  • -25%
Обслуговування пульта сигналізації
Ціна: від 795.76 грн
Знижка: 262.60 грн (25%)
36721
Виконуємо
+
Купити в один клік Додати до порівняння Відкласти

Обслуговування пульта сигналізації – один із найважливіших етапів контролю працездатності системи, який дозволяє вчасно виявляти та усувати неполадки, підтримувати пристрій у належному стані, забезпечувати якісні, точні налаштування, що відповідають вимогам системи та завданням сигналізації.

Пульт сигналізації, інакше – централь або приймально-контрольний прилад, це центральний вузол сигналізації, який відповідає за отримання, обробку сигналів із датчиків та правильну, своєчасну реакцію системи на погрози. Відповідно, від регулярності та повноти обслуговування залежить працездатність усієї системи та безпека об'єкта.

Обсяг робіт з обслуговування залежить від типу ПКП, його моделі, функціональності, конструкції, місця розташування та навколишнього середовища, електричних та механічних навантажень, рекомендацій виробника.

Розрізняють три основні види централей:

  • пожежні;
  • охоронні;
  • універсальні.
Перші два типи спеціалізовані на отриманні сигналів від датчиків, що входять до відповідних систем. Наприклад, датчиків диму, загоряння, детекторів руху, розбиття скла тощо. Третій тип опрацьовує широкий спектр сигналів від датчиків всіх видів.

За способом прийому-передачі сигналу, пульти ділять на провідні та бездротові. Під час обслуговування перших перевіряється якість підключення та міцність контактів, а також тестуються кабельні траси та шлейфи. Другі не вимагають прокладання проводів і передають сигнал по виділеному радіоканалу, що дещо спрощує перевірку та обслуговування.

Обслуговування пульта сигналізації – комплексна робота, що включає перевірку зовнішнього вигляду та стану корпусу, тестування працездатності, перевірку функцій та підключень, живлення, оцінку каналів комунікації з іншими пристроями.

Обслуговування пульта може бути регулярним, виходячи з договору обслуговування, або екстреним – у разі виявлення несправностей.

У процесі обслуговування може знадобитися ремонт, чищення або заміна пристрою. Для цього фахівці розробляють спеціальний регламент, який відповідає вимогам проекту, особливостям устрою та умовам якісної роботи системи. Так, наприклад, при заміні пошкодженої централі необхідно врахувати, деякі датчики здатні працювати тільки з КПК певного типу або моделі.

Для обслуговування пульта сигналізації знадобиться технічний паспорт пристрою, електротехнічний інструментарій, прилади для перевірки струмопровідних ліній, проект системи та схема розташування пристроїв, що взаємодіють з централлю.

Вартість послуги «Обслуговування пульта сигналізації» (ціна: від 795.76грн) не включає витрати на доставку обладнання та виїзд спеціалістів на місце проведення робіт. Ціни на послуги можуть бути переглянуті індивідуально, як у меншу, так і більшу сторону. В першу чергу на ціноутворення впливає обсяг робіт та наявність зовнішніх факторів (допуски, погодження, дозволи). Також на вартість може вплинути: розташування об'єкта, термін виконання, складність робіт, використання спецтехніки, погодні умови та інші фактори.

Ми надаємо послуги по всій території України, а саме: Київ, Харків, Львів, Одеса, Дніпро, Чернігів, Рівне, Тернопіль, Луцьк, Ужгород, Житомир, Івано-Франківськ, Хмельницький, Вінниця, Черкаси, Кропивницький, Миколаїв, Херсон, Суми , Полтава, Кременчук, Кривий Ріг, Запоріжжя, Краматорськ, Маріуполь, Біла Церква, Чернівці та інші міста.

Наша компанія виконує інженерні роботи «під ключ», тим самим забезпечуючи наших клієнтів усім необхідним «з одних рук» якісно, швидко та недорого. Зверніться до наших спеціалістів, які допоможуть зробити розрахунок вартості робіт та виконати їх у встановлені терміни.

Перед початком обслуговування пульта сигналізації вивчаються схеми розташування пристроїв системи кабельних комунікацій, а також технічний паспорт пристрою.

Список робіт включає:

  • візуальну оцінку стану пристрою;
  • перевірку підключень та контактів;
  • перевірку якості та стану каналів комунікації;
  • перевірку струмопровідних кабельних ліній;
  • перевірку внутрішнього стану пристрою;
  • тестування функцій;
  • чищення, усунення слідів корозії;
  • переналаштування функцій;
  • закріплення контактів;
  • ремонт чи заміну (за потреби).
Може статися так, що в ході обслуговування пульта виявляються проблеми на лінії комунікації, з датчиками або виконавчими пристроями (аудіо-візуальними оповіщувачами тощо). У цьому випадку виконується комплексне обслуговування системи з ремонтом або заміною приладів, що вийшли з ладу. Результати робіт заносяться до спеціального журналу перевірок та обслуговування.

Також у цей час може проводитись обслуговування тривожної кнопки та інших компонентів системи сигналізації.

Відповісти
Можно ли у вас заказать периодическое обслуживание системы сигнализации и включить его в договор на ее установку?
Відповісти
Да.
Написати відгук