QR-код являє собою матричний код, який був розроблений японською компанією Denso-Wave в 80-х роках минулого століття. Перевагою використання коду є можливість його розпізнання різних скануючим обладнанням, у тому числі і аматорським, наприклад, з цим завданням...
Дослідження інтернет-залежності в суспільстві проводиться регулярно. Згідно зі статистикою 2010 року, сучасна людина проводить
в Інтернеті в середньому близько 1 години щодня. За статистикою 2015 року – вже 5 годин , а це вже схоже на проблему сучасного...
Існує чимало способів отримання інформації про продукт, кожен з яких володіє певним ступенем достовірності. Одне з лідируючих місць в цьому списку можна відвести тематичних виставок – це можливість не тільки вивчити потрібну продукцію, отримати консультацію...
Згідно зі статистикою та результатами маркетингових досліджень, благодійність в Україні розвивається набагато швидше, ніж інші напрями маркетингової діяльності. Це досить нетрадиційний інструмент, який дозволяє навіть молодої компанії голосно заявити...
Найвищий рівень сервісу – один з головних акцентів компанії «Кластер».
Ми прагнемо до того, щоб всі наші покупці залишилися з нами на довгі роки, і рекомендували нас як надійного партнера.
Для поліпшення якості обслуговування нам дуже важливо...