Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...
Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...
Правильна організація внутрішнього і зовнішнього зв'язку – це одне з основних умов нормальної життєдіяльності офісу. З цією метою використовується телефонні апарати підключення по мережі до телефонної станції, або як її ще називають міні-АТС.
Яка АТС краще для офісу? Все залежить від кількості абонентів і необхідних функцій. Як правило, офісні АТС може обслуговувати до 500 внутрішніх номерів та забезпечити такі основні функції:
Класифікація АТС здійснюється за типом комутації, а також ємності вхідних та вихідних телефонних ліній. В залежності від моделі вони бувають розширювані і нерозширювані. Опис і ціни на телефонні станції дивіться тут.
Виходячи зі способу комутації, міні-АТС бувають аналогові, цифрові і гібридні. Наприклад, найбільш поширені сьогодні IP-АТС здійснюють управління вхідними та вихідними дзвінками згідно протоколу SIP або H.323. Абонент підключається до АТС за допомогою VoIP шлюзу або IP-телефону. Крім цього такі телефонні станції забезпечують користувачів цілим рядом додаткових функцій, таких як переадресація дзвінків, управління домофонами, електронний секретар та інші.
Поділитися з друзями: