Каталог
+380Показати номер
Отримати консультацію
Отримати консультацію

Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...

Подати заявку

Як підвищити кваліфікацію співробітника

Як підвищити кваліфікацію співробітника

Основною метою розвитку персоналу є підвищення трудового потенціалу працівників. В кожній людині закладено певний потенціал особистісного та професійного зростання і перед роботодавцем лежить непросте завдання – задіяти його всіма можливими методами.

Таким чином, створюється базис колективу, що складається з кваліфікованих кадрів. Кожний співробітник отримує можливість підвищити свою компетенцію і розвинути особисті якості, необхідні для вирішення різного роду виробничих завдань. Докладніше про час та місце проведення тренінгів читайте тут.

Основні способи підвищення кваліфікації:

  • лекції, конференції, семінари – це традиційний метод навчання, який має відносно невисоку ефективність у зв'язку з відсутністю зворотного зв'язку і втомою слухачів;
  • рольове навчання – це інноваційний метод навчання, кожен з учасників повинен представити групі навчаються свою точку зору на вирішення наявної конфліктної ситуації. Співробітники приймають управлінські рішення, які розглядає керівництво.

Необхідність у підвищенні кваліфікації диктують нові технології та обладнання, зміни стратегії і напрямків діяльності компанії. Це довгострокові капіталовкладення, які є необхідною умовою розвитку будь-якої поважаючої себе організації.

Як Ви підвищуєте свою кваліфікацію?

Назад в: Комерційні, Різне 17-09-2016

Оцініть публікацію?

Відповісти
Самое лучшее – это ролевые бизнес-тренинги, на своих ошибках быстрее всего учишься.
Відповісти
Если есть стимул, то самообразование – лучше. Но практические тренинги в любом случае нужны.
Нове повідомлення