Каталог
+380Показати номер
Отримати консультацію
Отримати консультацію

Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...

Подати заявку
Дивіться також
Монтаж СКС в офісі компанії ZTE Україна
Монтаж СКС в офісі компанії ZTE Україна

В зв'язку з розширенням компанії ZTE Україна виникла необхідність організації нових офісних площ. У зв'язку з цим нами була спроектована...

LG представила нові монітори в рамках виставки CES 2017
LG представила нові монітори в рамках виставки CES 2017

В рамках виставки CES 2017 компанія LG продемонструвала нові монітори, про кожного з яких хочеться розповісти окремо. Перший з них –...

HP випустила цілих ряд «елітних» моделей ноутбуків
HP випустила цілих ряд «елітних» моделей ноутбуків

Новинки орієнтовані на застосування в бізнес-сегменті. Серія EliteBook включає рішення з моніторами трьох розмірів: 13,3", 14" і 15,6". Вони об'єднані...

Всі новини

Як зросло навантаження на інтернет мережі під час карантину?

Як зросло навантаження на інтернет мережі під час карантину?

Багато українських ЗМІ зацікавилися, як змінилася активність користувачів і навантаження на інтернет мережі з моменту оголошення карантину. Такий інтерес цілком виправданий, оскільки свідомі громадяни майже весь час сидять вдома, а багато офісів переведені в режим віддаленої роботи. Чи вистачить ресурсів у вітчизняних провайдерів, якщо збільшиться навантаження на мережі та споживання трафіку?

Інтернет поступається «голосу»?

У Vodafone повідомили, що в перші дні карантину інтернет-активність нічим не відрізнялася від звичайної в будні дні. Пізніше графік змінився: почав зростати трафік месенджерів, онлайн-кінотеатрів, ігрових порталів. На цьому тлі знизилася кількість заходів в Instagram.

Також було помічено зростання інтересу до Facebook, Вікіпедії і новинним сайтам. Напевно це пов'язано з необхідністю отримувати актуальну інформацію на тему карантину і коронавіруса.

Перехід на віддалену роботу привів до ще одної зміни: зниження відео, музичного та «соцсетевого» трафіку в ранній і вечірній період доби. Тобто в той час, який витрачався на дорогу до роботи і назад в метро або іншому громадському транспорті.

При цьому зросла частота і тривалість комунікацій в месенджерах і соцмережах. Якщо підсумувати, то карантин не надто вплинув на інтернет-трафік Vodafone в цілому.

Взагалі не помітні зміни в lifecell. У «Волі» сказали, що при збільшенні навантаження на інтернет мережі 25% структура трафіку не відрізняється від вихідних днів. А в Київстарі повідомили про збільшення трафіку фіксованого інтернету.

навантаження на мережі і споживання трафіку

Також про зростання фіксованого трафіку заявили в Укртелекомі (на 30% більше) і Датагруп. В основному, за рахунок збільшення тривалості переглядів інтерактивного телебачення.

Найсильніше змінилася динаміка голосового трафіку. Мобільні оператори відзначили його зростання на 20-30%. Особливо помітно було зростання на Західній Україні перед закриттям кордону. У Києві спілкуватися по мобільному зв'язку стали майже в 2 рази більше, повідомили в Vodafone. Причиною могла стати як роз'єднаність з близькими, так і перехід на дистанційний режим роботи багатьох компаній.

Інтернет «скоріше живий», а електромережі?

Оператори мобільного зв'язку та інтернет-провайдери були готові до зростання споживання послуг і навантаження на інтернет мережі. На сьогодні після перевірки каналу зв'язку вони сходяться в одному: запасу ресурсів мереж поки вистачає. Якість і надійність зв'язку також не страждає.

В Укртелекомі заявили, що помічені відмінності в обсягах навантаження на інтернет мережі ніяк не впливають на роботу оператора.

Втім, аналітики вбачають наближення іншої загрози: зростання навантаження на електромережі може призвести до частих аварій.

Телеком-провайдери порівнюють нинішнє збільшення споживання електроенергії з тим, яке буває на Новий рік.

Так що, якщо у вас пропав інтернет, цілком ймовірно, що це пов'язано з перевантаженнями десь на трансформаторній підстанції, а не з проблемами на стороні провайдера.

Назад в: В Україні 02-04-2020