Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...
Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...
Компанія Bosch випустила в реліз нове програмне забезпечення для систем безпеки, відеоспостереження, СКУД. У його завдання входить...
Широке поширення COVID-19 багато в чому стало можливим через те, що у багатьох носіїв вірусу він не викликає серйозних ускладнень або симптоми...
СКУД і відеоспостереження – два найбільш затребуваних типи охоронних систем, які нерідко доповнюють один одного на одному об'єкті....
Багато українських ЗМІ зацікавилися, як змінилася активність користувачів і навантаження на інтернет мережі з моменту оголошення карантину. Такий інтерес цілком виправданий, оскільки свідомі громадяни майже весь час сидять вдома, а багато офісів переведені в режим віддаленої роботи. Чи вистачить ресурсів у вітчизняних провайдерів, якщо збільшиться навантаження на мережі та споживання трафіку?
У Vodafone повідомили, що в перші дні карантину інтернет-активність нічим не відрізнялася від звичайної в будні дні. Пізніше графік змінився: почав зростати трафік месенджерів, онлайн-кінотеатрів, ігрових порталів. На цьому тлі знизилася кількість заходів в Instagram.
Також було помічено зростання інтересу до Facebook, Вікіпедії і новинним сайтам. Напевно це пов'язано з необхідністю отримувати актуальну інформацію на тему карантину і коронавіруса.
Перехід на віддалену роботу привів до ще одної зміни: зниження відео, музичного та «соцсетевого» трафіку в ранній і вечірній період доби. Тобто в той час, який витрачався на дорогу до роботи і назад в метро або іншому громадському транспорті.
При цьому зросла частота і тривалість комунікацій в месенджерах і соцмережах. Якщо підсумувати, то карантин не надто вплинув на інтернет-трафік Vodafone в цілому.
Взагалі не помітні зміни в lifecell. У «Волі» сказали, що при збільшенні навантаження на інтернет мережі 25% структура трафіку не відрізняється від вихідних днів. А в Київстарі повідомили про збільшення трафіку фіксованого інтернету.
Також про зростання фіксованого трафіку заявили в Укртелекомі (на 30% більше) і Датагруп. В основному, за рахунок збільшення тривалості переглядів інтерактивного телебачення.
Найсильніше змінилася динаміка голосового трафіку. Мобільні оператори відзначили його зростання на 20-30%. Особливо помітно було зростання на Західній Україні перед закриттям кордону. У Києві спілкуватися по мобільному зв'язку стали майже в 2 рази більше, повідомили в Vodafone. Причиною могла стати як роз'єднаність з близькими, так і перехід на дистанційний режим роботи багатьох компаній.
Оператори мобільного зв'язку та інтернет-провайдери були готові до зростання споживання послуг і навантаження на інтернет мережі. На сьогодні після перевірки каналу зв'язку вони сходяться в одному: запасу ресурсів мереж поки вистачає. Якість і надійність зв'язку також не страждає.
В Укртелекомі заявили, що помічені відмінності в обсягах навантаження на інтернет мережі ніяк не впливають на роботу оператора.
Втім, аналітики вбачають наближення іншої загрози: зростання навантаження на електромережі може призвести до частих аварій.
Телеком-провайдери порівнюють нинішнє збільшення споживання електроенергії з тим, яке буває на Новий рік.
Так що, якщо у вас пропав інтернет, цілком ймовірно, що це пов'язано з перевантаженнями десь на трансформаторній підстанції, а не з проблемами на стороні провайдера.