Каталог
+380Показати номер
Отримати консультацію
Отримати консультацію

Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...

Подати заявку
Дивіться також
Системи відеоспостереження в будинку уразливі, – експерти NCSC
Системи відеоспостереження в будинку уразливі, – експерти NCSC

Згідно зі статистикою Національного центру кібербезпеки (NCSC) і дослідженням аналітиків в області відеоспостереження, сучасні інтелектуальні...

Axis випустив прогресивний чіп для камер спостереження
Axis випустив прогресивний чіп для камер спостереження

Інновації бренду Axis поповнилися лінійкою  IP-камер з новітнім процесором ARTPEC-7, який покращує візуалізацію, забезпечує сильне...

SCTF – виявлення тенденції крадіжки за кілька кліків
SCTF – виявлення тенденції крадіжки за кілька кліків

Компанія Genetec запропонувала інноваційне рішення для розслідування крадіжок в роздрібних магазинах. Розробка отримала назву Security Center...

Всі новини

Віртуальна ATC – нове рішення IP-телефонії

Віртуальна ATC – нове рішення IP-телефонії

Реальність сучасних підприємств неможливо уявити без прогресивних і зручних засобів зв'язку, які дозволяють вирішувати першочергові завдання компанії, спрямовані на підвищення продажів і одночасну економію витрат. Сьогодні традиційні телефонні апарати йдуть в минуле, а на заміну їм приходить цифрова IP-телефонія, що надає послуги через інтернет і хмарні сервіси.

Успішна і злагоджена робота корпорації неможлива без повного набору функцій, з якими справляється цікава новинка для бізнесу – віртуальна АТС.

Що ж такого цікавого і корисного пропонує хмарний сервіс своїм користувачам:

  • журнал дзвінків з повним аудіозаписом розмов, який допоможе вирішити спірні питання з клієнтами і підвищить їх лояльність;
  • інтелектуальну систему управління дзвінками яку потрібно для переадресації виклику, що виключає втрату важливих дзвінків;
  • зворотний зв'язок Call Catcher, завдяки якому число звернень збільшується на 55%;
  • функцію Call back з автоматичним скиданням виклику і негайним автопередзвонювання;
  • корисний інструмент Call Tracking, грамотно аналізує джерела трафіку і оптимізує витрати на рекламу;
  • можливість інтеграції з CRM-системами, що поліпшить клієнтський сервіс;
  • унікальну функцію "клієнт-співробітник" з підказками менеджеру, нечутними для абонента, для швидкої і якісної обробки вхідних дзвінків;
  • обов'язкове голосове привітання і меню для підвищення статусу компанії.

виртуальная АТС

У бізнес-пакет віртуальної АТС входить повний комплекс послуг IP-телефонії, в тому числі, багатоканальні лінії, прямі міські номери та номери 0-800. Багатофункціональна АТС поліпшить роботу будь-якого підприємства, підвищить ефективність продажів і якість обслуговування клієнтів.

Назад в: Телефонія 16-07-2018

Оцініть публікацію?

Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.

Нове повідомлення