Каталог
+380Показати номер
Отримати консультацію
Отримати консультацію

Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...

Подати заявку
Дивіться також
Монтаж СКС в офісі компанії ZTE Україна
Монтаж СКС в офісі компанії ZTE Україна

В зв'язку з розширенням компанії ZTE Україна виникла необхідність організації нових офісних площ. У зв'язку з цим нами була спроектована...

LG представила нові монітори в рамках виставки CES 2017
LG представила нові монітори в рамках виставки CES 2017

В рамках виставки CES 2017 компанія LG продемонструвала нові монітори, про кожного з яких хочеться розповісти окремо. Перший з них –...

HP випустила цілих ряд «елітних» моделей ноутбуків
HP випустила цілих ряд «елітних» моделей ноутбуків

Новинки орієнтовані на застосування в бізнес-сегменті. Серія EliteBook включає рішення з моніторами трьох розмірів: 13,3", 14" і 15,6". Вони об'єднані...

Всі новини

Віртуальна ATC – нове рішення IP-телефонії

Віртуальна ATC – нове рішення IP-телефонії

Реальність сучасних підприємств неможливо уявити без прогресивних і зручних засобів зв'язку, які дозволяють вирішувати першочергові завдання компанії, спрямовані на підвищення продажів і одночасну економію витрат. Сьогодні традиційні телефонні апарати йдуть в минуле, а на заміну їм приходить цифрова IP-телефонія, що надає послуги через інтернет і хмарні сервіси.

Успішна і злагоджена робота корпорації неможлива без повного набору функцій, з якими справляється цікава новинка для бізнесу – віртуальна АТС.

Що ж такого цікавого і корисного пропонує хмарний сервіс своїм користувачам:

  • журнал дзвінків з повним аудіозаписом розмов, який допоможе вирішити спірні питання з клієнтами і підвищить їх лояльність;
  • інтелектуальну систему управління дзвінками яку потрібно для переадресації виклику, що виключає втрату важливих дзвінків;
  • зворотний зв'язок Call Catcher, завдяки якому число звернень збільшується на 55%;
  • функцію Call back з автоматичним скиданням виклику і негайним автопередзвонювання;
  • корисний інструмент Call Tracking, грамотно аналізує джерела трафіку і оптимізує витрати на рекламу;
  • можливість інтеграції з CRM-системами, що поліпшить клієнтський сервіс;
  • унікальну функцію "клієнт-співробітник" з підказками менеджеру, нечутними для абонента, для швидкої і якісної обробки вхідних дзвінків;
  • обов'язкове голосове привітання і меню для підвищення статусу компанії.

виртуальная АТС

У бізнес-пакет віртуальної АТС входить повний комплекс послуг IP-телефонії, в тому числі, багатоканальні лінії, прямі міські номери та номери 0-800. Багатофункціональна АТС поліпшить роботу будь-якого підприємства, підвищить ефективність продажів і якість обслуговування клієнтів.

Назад в: Телефонія 16-07-2018

Оцініть публікацію?

Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.

Нове повідомлення