Каталог
+380Показати номер
Отримати консультацію
Отримати консультацію

Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...

Подати заявку
Дивіться також
Нове ПЗ для системи відеоспостереження та СКУД від Bosch
Нове ПЗ для системи відеоспостереження та СКУД від Bosch

Компанія Bosch випустила в реліз нове програмне забезпечення для систем безпеки, відеоспостереження, СКУД. У його завдання входить...

Біометричне рішення ZKTeco знизить ризик «підчепити» вірус
Біометричне рішення ZKTeco знизить ризик «підчепити» вірус

Широке поширення COVID-19 багато в чому стало можливим через те, що у багатьох носіїв вірусу він не викликає серйозних ускладнень або симптоми...

Попит на технології СКУД наздоганяє сферу відеоспостереження
Попит на технології СКУД наздоганяє сферу відеоспостереження

СКУД і відеоспостереження – два найбільш затребуваних типи охоронних систем, які нерідко доповнюють один одного на одному об'єкті....

Всі новини

Віртуальна ATC – нове рішення IP-телефонії

Віртуальна ATC – нове рішення IP-телефонії

Реальність сучасних підприємств неможливо уявити без прогресивних і зручних засобів зв'язку, які дозволяють вирішувати першочергові завдання компанії, спрямовані на підвищення продажів і одночасну економію витрат. Сьогодні традиційні телефонні апарати йдуть в минуле, а на заміну їм приходить цифрова IP-телефонія, що надає послуги через інтернет і хмарні сервіси.

Успішна і злагоджена робота корпорації неможлива без повного набору функцій, з якими справляється цікава новинка для бізнесу – віртуальна АТС.

Що ж такого цікавого і корисного пропонує хмарний сервіс своїм користувачам:

  • журнал дзвінків з повним аудіозаписом розмов, який допоможе вирішити спірні питання з клієнтами і підвищить їх лояльність;
  • інтелектуальну систему управління дзвінками яку потрібно для переадресації виклику, що виключає втрату важливих дзвінків;
  • зворотний зв'язок Call Catcher, завдяки якому число звернень збільшується на 55%;
  • функцію Call back з автоматичним скиданням виклику і негайним автопередзвонювання;
  • корисний інструмент Call Tracking, грамотно аналізує джерела трафіку і оптимізує витрати на рекламу;
  • можливість інтеграції з CRM-системами, що поліпшить клієнтський сервіс;
  • унікальну функцію "клієнт-співробітник" з підказками менеджеру, нечутними для абонента, для швидкої і якісної обробки вхідних дзвінків;
  • обов'язкове голосове привітання і меню для підвищення статусу компанії.

виртуальная АТС

У бізнес-пакет віртуальної АТС входить повний комплекс послуг IP-телефонії, в тому числі, багатоканальні лінії, прямі міські номери та номери 0-800. Багатофункціональна АТС поліпшить роботу будь-якого підприємства, підвищить ефективність продажів і якість обслуговування клієнтів.

Назад в: Телефонія 16-07-2018

Оцініть публікацію?

Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.

Нове повідомлення