Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...
Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...
Компанія Bosch випустила в реліз нове програмне забезпечення для систем безпеки, відеоспостереження, СКУД. У його завдання входить...
Широке поширення COVID-19 багато в чому стало можливим через те, що у багатьох носіїв вірусу він не викликає серйозних ускладнень або симптоми...
СКУД і відеоспостереження – два найбільш затребуваних типи охоронних систем, які нерідко доповнюють один одного на одному об'єкті....
На цю тему нещодавно виступило керівництво АТ «Укрзалізниця». За їх словами, підприємство продовжує вивчати можливі для застосування технології з тим, щоб якісно та стабільний WiFi став доступний пасажирам на всьому шляху проходження українських складів. Перша стадія проекту передбачає запуск бездротової передачі даних саме на швидкісних маршрутах.
За словами беруть інтерв'ю, розмови про якісному інтернеті на залізниці йдуть вже кілька років, але до цих пір справа не просунулася далі обіцянок. Проводилися тільки пілотні запуски послуги, які не отримали просування по своїх результатах.
У повідомленні для ЗМІ відзначено, що своєю першочерговою метою вважається організація високоякісних сервісів зв'язку в сфері пасажирського транспорту на залізниці. Особливий акцент робиться на мобільності та можливості онлайн-присутності.
Керівники залізничного відомства звернули увагу, що поїзди InterCity+ для багатьох громадян часто стають «пересувними офісами». Так що організувати в них якісний інтернет-доступ дуже важливо в першу чергу.
Крім того, колеги розповіли про перспективи взаємодії Укрзалізниці з компаніями, зацікавленими в інвестуванні. На сьогодні відомство відбирає технологічні рішення і обладнання передачі даних, які дозволять забезпечити дійсно якісний інтернет у складах пасажирських ліній.
Пілотним проектом в цьому напрямку найімовірніше стануть швидкісні поїзди InterCity+ на напрямку «Київ-Харків». Якщо результативність застосованих рішень буде досить високою, проект потім будуть масштабувати на всі пасажирські лінії з метою вирішити головну проблему – покриття «сліпих зон».
Керівництво підприємства запевняє, що в подальшому швидкісна бездротова передача даних почне працювати у всіх поїздах і на всіх маршрутах їх курсування по території країни.
Поділитися з друзями:
Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.