Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...
Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...
Асортимент продукції Legrand поповнився новинкою – розподільний щиток прихованого монтажу Practibox. Новий продукт являє собою поєднання...
Згідно зі статистикою, близько 40% продуктів харчування, які виробляються в Україні, стають відходами. Щоб якось виправити ситуацію...
У Києві на Броварському проспекті з 22 по 24 вересня 2015 року буде проведена виставка «Енергетика у промисловості 2015». Організаторами...
З 1 листопада 2011 року компанія «Кластер» впроваджує нові стандарти технічного обслуговування ITSM (IT Service Management). Вони дають змогу значно підвищити ефективність роботи підприємств різних галузей.
Суть нововведення полягає в тому, що підтримка буде здійснюватися не тільки в технічному напрямку, але і в напрямку підтримки бізнес-процесів компанії. Іншими словами технічне обслуговування буде предоставлятся відповідно до міжнародної практики в цій галузі - стандартами ITSM (IT Service Management).
Комплексний підхід передбачає якісно інший рівень надання послуги: цільовими об'єктами обслуговування стають не окремі елементи інфраструктури, а всі сегменти ИТ структури компанії.
На сьогоднішній день створено відділ, який виконує функції контролю і підтримки сервісів в напрямку ІТ-аутсорсингу.
Поділитися з друзями:
Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.