Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...
Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...
В зв'язку з розширенням компанії ZTE Україна виникла необхідність організації нових офісних площ. У зв'язку з цим нами була спроектована...
В рамках виставки CES 2017 компанія LG продемонструвала нові монітори, про кожного з яких хочеться розповісти окремо. Перший з них –...
Новинки орієнтовані на застосування в бізнес-сегменті. Серія EliteBook включає рішення з моніторами трьох розмірів: 13,3", 14" і 15,6". Вони об'єднані...
З 1 листопада 2011 року компанія «Кластер» впроваджує нові стандарти технічного обслуговування ITSM (IT Service Management). Вони дають змогу значно підвищити ефективність роботи підприємств різних галузей.
Суть нововведення полягає в тому, що підтримка буде здійснюватися не тільки в технічному напрямку, але і в напрямку підтримки бізнес-процесів компанії. Іншими словами технічне обслуговування буде предоставлятся відповідно до міжнародної практики в цій галузі - стандартами ITSM (IT Service Management).
Комплексний підхід передбачає якісно інший рівень надання послуги: цільовими об'єктами обслуговування стають не окремі елементи інфраструктури, а всі сегменти ИТ структури компанії.
На сьогоднішній день створено відділ, який виконує функції контролю і підтримки сервісів в напрямку ІТ-аутсорсингу.
Поділитися з друзями:
Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.