Каталог
+380Показати номер
Отримати консультацію
Отримати консультацію

Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...

Подати заявку
Дивіться також
Новий розподільний щиток прихованого монтажу Practibox
Новий розподільний щиток прихованого монтажу Practibox

Асортимент продукції Legrand поповнився новинкою – розподільний щиток прихованого монтажу Practibox. Новий продукт являє собою поєднання...

Генератор електричного струму з переробки біовідходів
Генератор електричного струму з переробки біовідходів

Згідно зі статистикою, близько 40% продуктів харчування, які виробляються в Україні, стають відходами. Щоб якось виправити ситуацію...

Анонсована виставка «Енергетика у промисловості 2015»
Анонсована виставка «Енергетика у промисловості 2015»

У Києві на Броварському проспекті з 22 по 24 вересня 2015 року буде проведена виставка «Енергетика у промисловості 2015». Організаторами...

Всі новини

Впроваджені стандарти технічного обслуговування ITSM

Впроваджені стандарти технічного обслуговування ITSM

З 1 листопада 2011 року компанія «Кластер» впроваджує нові стандарти технічного обслуговування ITSM (IT Service Management). Вони дають змогу значно підвищити ефективність роботи підприємств різних галузей.

Суть нововведення полягає в тому, що підтримка буде здійснюватися не тільки в технічному напрямку, але і в напрямку підтримки бізнес-процесів компанії. Іншими словами технічне обслуговування буде предоставлятся відповідно до міжнародної практики в цій галузі - стандартами ITSM (IT Service Management).

Комплексний підхід передбачає якісно інший рівень надання послуги: цільовими об'єктами обслуговування стають не окремі елементи інфраструктури, а всі сегменти ИТ структури компанії.

На сьогоднішній день створено відділ, який виконує функції контролю і підтримки сервісів в напрямку ІТ-аутсорсингу.

Назад в: В компанії, Різне 28-11-2011

Оцініть публікацію?

Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.

Нове повідомлення