Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...
Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...
У цьому місяці був представлений перший в світі LED-люмінесцентний проектор Eiki EK-450U. З його появою можуть бути вирішені проблеми перспективних...
В цьому році премію EISA, яка раніше завжди діставалася проекторів Ні-End класу, присудили бюджетного проектору BenQ W2000. Нагадаємо, що ця...
Проектор Sony MP-CD1 був вперше представлений на виставці CES 2018. При своїх скромних розмірах, які становлять всього 8х14х1,6 см та вазі 280 грамів,...
З 1 листопада 2011 року компанія «Кластер» впроваджує нові стандарти технічного обслуговування ITSM (IT Service Management). Вони дають змогу значно підвищити ефективність роботи підприємств різних галузей.
Суть нововведення полягає в тому, що підтримка буде здійснюватися не тільки в технічному напрямку, але і в напрямку підтримки бізнес-процесів компанії. Іншими словами технічне обслуговування буде предоставлятся відповідно до міжнародної практики в цій галузі - стандартами ITSM (IT Service Management).
Комплексний підхід передбачає якісно інший рівень надання послуги: цільовими об'єктами обслуговування стають не окремі елементи інфраструктури, а всі сегменти ИТ структури компанії.
На сьогоднішній день створено відділ, який виконує функції контролю і підтримки сервісів в напрямку ІТ-аутсорсингу.
Поділитися з друзями:
Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.