Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...
Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...
Компанія Bosch випустила в реліз нове програмне забезпечення для систем безпеки, відеоспостереження, СКУД. У його завдання входить...
Широке поширення COVID-19 багато в чому стало можливим через те, що у багатьох носіїв вірусу він не викликає серйозних ускладнень або симптоми...
СКУД і відеоспостереження – два найбільш затребуваних типи охоронних систем, які нерідко доповнюють один одного на одному об'єкті....
Згідно попередніх звітів фахівців компанії IHS Technology, загальна кількість державних проектів «Безпечне місто» до 2025 року збільшиться у 4 рази – по мірі того, як міський уряд буде залучати до співпраці ділові кола.
У створеному дослідницькою компанією звіті були розглянуті прогнози зростання області проектів «Безпечне місто» у наступні 12 років. На даний момент у США існує 21 проект даного типу, а до 2025 року кількість таких об'єктів значно зросте. При цьому сумарний обсяг інвестицій у проекти, що склав у 2013 році близько $ 1 мільярду, через 12 років збільшиться до $ 12 мільярдів.
Фахівці усвідомлено звузили поняття «Безпечне місто» до інформаційно-комунікаційних високоінтегрованих технічних комплексів, що включають як мінімум три функціональні зони міста. До числа даних зон, за установкою дослідників, увійде транспортна, энергетична и фізична інфраструктура, а також система безпеки, засоби управління будівлями та спорудами. Головна частина проектів, що задовольняють даним умовам, розміщується у макрорегіоні EMEA (Європа, Африка, Близький Схід), але до 2025 року лідерство повинно перейти до Азіатсько-Тихоокеанського регіону. До 2025 року там буде створено 32 проекта «Безпечне місто», на той час, як у EMEA – 31, а в американському регіоні – 25.
Моделі «Безпечне місто» зазвичай розробляються та впроваджуються у співпраці органів управління з бізнес-структурами. Найбільш важливими бізнес-моделями впровадження даних рішень є «будівництво-експлуатація-передача» (BOT), «будівництво-експлуатація-поступка» (BOC) та впровадження, як міського об'єкту (MOD).
Найвідомішою моделлю є BOT, при якій муніципальні архітектори тісно співпрацюють з партнером-приватною компанією, яка створює сервіси та впроваджує необхідні інфраструктури. Цей партнер відповідає також за управління та функціонування даної інфраструктури тимчасово до її передачі у власність міста. Наступні дві моделі відрізняються рівнями відповідальності щодо експлуатації, побудови та обслуговування проектів.
Поділитися з друзями:
Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.