Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...
Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...
Компанія Bosch випустила в реліз нове програмне забезпечення для систем безпеки, відеоспостереження, СКУД. У його завдання входить...
Широке поширення COVID-19 багато в чому стало можливим через те, що у багатьох носіїв вірусу він не викликає серйозних ускладнень або симптоми...
СКУД і відеоспостереження – два найбільш затребуваних типи охоронних систем, які нерідко доповнюють один одного на одному об'єкті....
Рішення було представлено компанією Genetec восени минулого року і очікується, що система стане доступною на ринках вже в 2020 році. Це спеціалізований мобільний комплекс автоматичного розпізнавання автомобільних номерів AutoVu SharpZ3, оснащений високопродуктивним процесором IntelMovidius з низьким енергоспоживанням.
Також система розпізнавання автономерів включає три оптичних датчика в камері відеоспостереження, які забезпечують додаткову відеоаналітику (наприклад, точне позиціонування виявлених об'єктів). Модульне шасі комплексу дає можливість розширити функції системи в польових умовах, без додаткових витрат і труднощів.
Головні переваги нової розробки – технологія комп'ютерного зору і можливість глибокого машинного навчання. Вважається, що система стане наступним етапом розвитку аналітики в сфері автотранспорту, забезпечить максимальну інформованість і точність даних для контролю ситуації на дорогах.
«Після впровадження такої потужної аналітики в сам пристрій, творці системи ALPR звільнилися від обмежень традиційних методів комп'ютерного зору або серверної пост-обробки. Нова система дозволить муніципальній владі і правоохоронним органам вийти за рамки звичайного розпізнавання автономерів », – стверджує Стефан Кайзер, генеральний директор AutoVu в Genetec.
Мобільний комплекс має найвищу точність зчитування номерного знака в складних умовах (при поганій погоді, інтенсивному русі і на високій швидкості). При цьому може моментально розпізнавати додаткові характеристики, які роблять аналітику більш точною і продуктивною. Наприклад, тип транспортного засобу, колір і так далі.
Планується ще більше вдосконалити AutoVu SharpZ3, розширивши «здібності» системи до глибокого навчання. Це дасть можливість використовувати її для оптимізації міської транспортної інфраструктури. Наприклад, для виявлення неприпустимого будівництва, розшуку транспортних засобів, залишених у недозволених для цього зонах та інше.
Віце-президент Intel Джонатан Балон вважає, що подібні системи на базі штучного інтелекту стануть основою «розумних міст», забезпечуючи максимальний комфорт, безпеку і високий рівень життя для жителів.