Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...
Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...
Компанія Bosch випустила в реліз нове програмне забезпечення для систем безпеки, відеоспостереження, СКУД. У його завдання входить...
Широке поширення COVID-19 багато в чому стало можливим через те, що у багатьох носіїв вірусу він не викликає серйозних ускладнень або симптоми...
СКУД і відеоспостереження – два найбільш затребуваних типи охоронних систем, які нерідко доповнюють один одного на одному об'єкті....
Пандемія коронавіруса привела до стрімкого зростання попиту на тепловізійне обладнання. Більшість виробників рішень для систем безпеки на базі відеоспостереження оперативно відреагували на зміни ринку.
З кожним днем з'являється все більше камер з телевізійними функціями і цілих комплексів оперативного розгортання, орієнтованих на вимір температури тіла людей і на роботу в різних умовах. Зростає продуктивність, точність, швидкість і якість цих рішень.
Так, компанія Hanwha Techwin готується випустити інноваційну відеокамеру для миттєвого визначення температури тіла. Одночасно при цьому інші технології відеоспостереження переживають суттєвий спад продажів.
Але що трапиться, коли пандемія закінчиться? Чи збережеться попит на нові розробки?
Аналітики вважають, що тепловізійні камери будуть ще довгий час затребувані через ризик повернення коронавіруса. Особливо після того, як карантин закінчиться і відкриються всі установи для масового відвідування – школи, магазини і так далі.
До того ж, нове обладнання розширює можливості швидкої діагностики. Що робить його важливим доповненням до інфраструктури медичних установ.
Висловлюється думка, що потреби лікарень і медичних організацій в тепловізійному устаткуванні не знизяться істотно навіть після закінчення пандемії. Адже ніхто не знає, які ще неприємні «сюрпризи» підготувала нам природа.
Розробники тепловізорів з дистанційним визначенням температури тіла вважають, що їх рішення допоможуть відновити і зміцнити довіру до відкритих установ. Зокрема – через «безконтактність» такого методу діагностики. Новітні камери з тепловізорами здатні охоплювати велику кількість відвідувачів на вході, що не сповільнюює їх переміщення і не знижуює рівень комфорту.
Розширюється список компаній, які закуповують і встановлюють тепловізійні камери на своїх об'єктах. Причому, в різних сферах діяльності.
До їх числа приєдналися такі гіганти, як Tyson Foods (найбільший виробник м'ясної продукції в США встановив тепловізори на своїх підприємствах з переробки м'яса), Amazon (встановлює тепловізійні камери на складах в США), Carnival Cruise Lines (закуповує тепловізійні камери для перевірки пасажирів у Hikvision ).
У той же час Axis Communications не поспішає переорієнтувати виробництво на випуск тепловізійного обладнання.
Старший директор з розвитку бізнесу Axis Скотт Данн запевняє: «Ми не женемося за ринком і вважаємо, що пропоновані нами технології повинні витримати випробування часом».
Керівництво компанії сумнівається в медичній цінності існуючих на даних момент рішень для дистанційного вимірювання температури тіла.
До того ж, точність сканування великої маси людей може ставитися під сумнів через численних факторів навколишнього середовища. Таким чином, кінцевий користувач не може бути впевнений, що рішення буде працювати саме так, як запевняє виробник.