Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...
Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...
Компанія Bosch випустила в реліз нове програмне забезпечення для систем безпеки, відеоспостереження, СКУД. У його завдання входить...
Широке поширення COVID-19 багато в чому стало можливим через те, що у багатьох носіїв вірусу він не викликає серйозних ускладнень або симптоми...
СКУД і відеоспостереження – два найбільш затребуваних типи охоронних систем, які нерідко доповнюють один одного на одному об'єкті....
Компанія Panasonic почала випуск нової IP-АТС, яка може стати надійною основою для комунікацій у середніх і великих корпораціях. IP-платформа KX-NS1000 втілила в собі всі переваги, властиві для IP-телефонії і надає можливість розширення функціональних можливостей АТС, за допомогою нового програмного і апаратного забезпечення. При цьому збережена сумісність з попередніми поколіннями телефонних станцій, що дозволяє користувачам швидко перейти на використання IP-телефонії, збільшити ємність, продовжувати використовувати традиційне телефонне обладнання.
Нове обладнання дозволяє об'єднати в єдину мережу до 16 пристроїв KX-NS1000 з управлінням з однієї точки. В число основних функціональних можливостей входять: голосова пошта, факс-сервер, а також використання CTI-додатка, що дозволяє в будь-який момент визначити, хто з персоналу знаходиться на місці. З допомогою KX-NS1000 можна побудувати микросотовую зв'язок (DECT), здійснити інтеграцію з іншими операторами зв'язку. Таким чином, IP станція застосовна в будь-якому з типових проектів телефонії.
IP-АТС Panasonic KX-NS1000 підключається до попереднім поколінням станцій серій KX-TDE і KX-NCP з допомогою ISDN або VoIP-мереж. Вбудована система станції оснащена пам'яттю, якої достатньо для двоканальної запису голосу протягом двох годин, а встановивши додаткову пам'ять можна збільшити тривалість запису до 1000 годин.
Функція маршрутизації викликів для call-центрів дозволить більш ефективно обробляти вхідні дзвінки без використання додаткового CTI-сервера, а також створювати складні рішення з застосуванням голосової пошти, CTI-програм інших виробників.
Поділитися з друзями:
Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.