Каталог
+380Показати номер
Отримати консультацію
Отримати консультацію

Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...

Подати заявку
Дивіться також
Монтаж СКС в офісі компанії ZTE Україна
Монтаж СКС в офісі компанії ZTE Україна

В зв'язку з розширенням компанії ZTE Україна виникла необхідність організації нових офісних площ. У зв'язку з цим нами була спроектована...

LG представила нові монітори в рамках виставки CES 2017
LG представила нові монітори в рамках виставки CES 2017

В рамках виставки CES 2017 компанія LG продемонструвала нові монітори, про кожного з яких хочеться розповісти окремо. Перший з них –...

HP випустила цілих ряд «елітних» моделей ноутбуків
HP випустила цілих ряд «елітних» моделей ноутбуків

Новинки орієнтовані на застосування в бізнес-сегменті. Серія EliteBook включає рішення з моніторами трьох розмірів: 13,3", 14" і 15,6". Вони об'єднані...

Всі новини

Київстар відновлює лінії зв'язку на Західній Україні

Київстар відновлює лінії зв'язку на Західній Україні

Київстар продовжує активно працювати над тим, щоб в районах, які пережили повінь, був стабільний доступ до якісної мобільного зв'язку. А проживаючі там мали можливість без перешкод в будь-який час звертатися до екстрених служб і спілкуватися з близькими.

Зокрема зазначається, що в регіони цілодобово працюють ремонтні підрозділи компанії-оператора для відновлення лінії зв'язку, здійснюються щоденні об'їзди ліній для визначення ділянок під загрозою аварії, а також зміцнюються магістралі, виконується екстрене обслуговування комунікаційних вузлів та іншого обладнання.

Один з найбільших телеком-операторів зробив подарунок абонентам в районах, постраждалих від повені. Йдеться про нетарифікованих послуги, доступ до яких буде надано на певний період.

За повідомленням керівництва компанії, близько 70 000 користувачів мобільного зв'язку в Західній Україні є абонентами її мобільних сервісів. Йдеться про Львівську, Івано-Франківської, Закарпатської та Чернівецької областях.

Київстар відновлює лінії зв'язку на заході України

Всі вони проживають на території, яка зазнала найбільших втрат через пошкодження ліній зв'язку. Всім їм було вирішено забезпечити тимчасовий «безтарифної» доступ до сервісів зв'язку в рамках передплачувати тарифних пакетів.

Для цього керівництво компанії вирішило нарахувати на мобільні рахунки жителів зони руйнування ліній зв'язку по п'ятдесят бонусних одиниць для користування .

Кожен власник сервісного пакета «за контрактом» отримає двісті хвилин, які зможе витратити для дзвінків на номери інших операторів. Користувачі зможуть витрачати бонусні одиниці та неоподатковувані тарифом хвилини протягом семи днів з моменту отримання.

Назад в: Передача даних, Телефонія 01-09-2020

Оцініть публікацію?

Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.

Нове повідомлення