Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...
Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...
Компанія Bosch випустила в реліз нове програмне забезпечення для систем безпеки, відеоспостереження, СКУД. У його завдання входить...
Широке поширення COVID-19 багато в чому стало можливим через те, що у багатьох носіїв вірусу він не викликає серйозних ускладнень або симптоми...
СКУД і відеоспостереження – два найбільш затребуваних типи охоронних систем, які нерідко доповнюють один одного на одному об'єкті....
Як показує досвід «Київстар», послуги передачі даних 4G виявилися дуже популярними в українських користувачів цифрових сервісів та швидкісного mobile-інтернету. Сприяло цьому широке поширення компанією зв'язку четвертого покоління та прискорений розвиток відповідної інфраструктури.
В результаті, за повідомленнями аналітиків, капітальні вкладення «Київстар» зросли у ІІІ кв. поточного року майже на 11 відсотків. Це дозволило забезпечити доступ до послуг 4G для 89,0% жителів країни. Що, у свою чергу, призвело до зростання доходів компанії та відсотків відрахувань до бюджету.
Згідно зі звітами, у III кв. 2021 року компанія виплатила податків і зборів, загальною сумою, що перевищує 2,50 млрд. гривень, утримавши в цьому плані безумовне лідерство серед інших телеком-операторів.
Оприлюднено такі результати (порівнюються підсумки IIIкв. нинішнього та минулого року). Використання мобільного інтернету на кожного абонента зросло в середньому на 19,80% і складає в середньому до 7 гігабайт.
Зросло також використання послуг міжнародного роумінгу, зокрема передачі даних. Кількість абонентів, які використовують послуги 4G, збільшилася на 31,90% і становила 11,60 мільйонів. А сумарна кількість мобільних абонентів зросла на 1,80% і наразі становить 26,30 мільйона.
Таку ж позитивну динаміку демонструє сфера фіксованого домашнього інтернету – цей показник зріс на 14,50%, а кількість користувачів сервісу збільшилася на 9,50%, тепер вона становить 1,18млн.
Щодо корпоративних та бізнес-клієнтів «Київстар» – доходи від надання їм послуг зросли на 12,50%. Причому суттєву частку в них склав попит на цифрові рішення, засновані на хмарних технологіях, а також BigData, Microsoft Azure Stack і так далі.
Загалом різні категорії абонентів оператора зв'язку стали активніше використовувати цифрові продукти. Наприклад, використання цифрових каналів самообслуговування "МійКиївстар" зросло на 33,70%. Число користувачів сервісу «КиївстарТВ» збільшилось на 92,30%. Зростання кількості користувачів мобільно-фінансових послуг («СмартМані») призвело до зростання доходів компанії на 24,0%.
У III кв. нинішнього року капітальні вкладення оператора зв'язку зросли до 1,20 млрд. гривень (на 10,70% більше, ніж у тому ж періоді 2020 року). Кошти прямували створення мереж передачі даних 4G у віддалених і малонаселених регіонах, і навіть розширення покриття зв'язком 4-го покоління найважливіших автомагістралей (насамперед – міжнародного значення).
Крім того, компанія переходить на новий, вищий рівень якості відповідних послуг, впроваджуючи технологію SON. Місія цього рішення – оптимізація роботи базових станцій мобільного зв'язку в автоматичному режимі.
Протестувавши у IIIкв. 2021року зв'язок «Київстар» за допомогою мобільного додатка SpeedtestOokla, фахівці визнали компанію лідером у плані швидкості мобільного інтернету та широти покриття мережі.
Крім того, компанія відіграла значну роль і у боротьбі з поширенням Ковіда, використовуючи свої цифрові можливості для смс-інформування абонентів щодо доступності пунктів вакцинації у різних населених пунктах.
Поділитися з друзями:
Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.