Каталог
+380Показати номер
Отримати консультацію
Отримати консультацію

Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...

Подати заявку
Дивіться також
Нове ПЗ для системи відеоспостереження та СКУД від Bosch
Нове ПЗ для системи відеоспостереження та СКУД від Bosch

Компанія Bosch випустила в реліз нове програмне забезпечення для систем безпеки, відеоспостереження, СКУД. У його завдання входить...

Біометричне рішення ZKTeco знизить ризик «підчепити» вірус
Біометричне рішення ZKTeco знизить ризик «підчепити» вірус

Широке поширення COVID-19 багато в чому стало можливим через те, що у багатьох носіїв вірусу він не викликає серйозних ускладнень або симптоми...

Попит на технології СКУД наздоганяє сферу відеоспостереження
Попит на технології СКУД наздоганяє сферу відеоспостереження

СКУД і відеоспостереження – два найбільш затребуваних типи охоронних систем, які нерідко доповнюють один одного на одному об'єкті....

Всі новини

Київстар прискорила впровадження мереж передачі даних 4G

Київстар прискорила впровадження мереж передачі даних 4G

Як показує досвід «Київстар», послуги передачі даних 4G виявилися дуже популярними в українських користувачів цифрових сервісів та швидкісного mobile-інтернету. Сприяло цьому широке поширення компанією зв'язку четвертого покоління та прискорений розвиток відповідної інфраструктури.

В результаті, за повідомленнями аналітиків, капітальні вкладення «Київстар» зросли у ІІІ кв. поточного року майже на 11 відсотків. Це дозволило забезпечити доступ до послуг 4G для 89,0% жителів країни. Що, у свою чергу, призвело до зростання доходів компанії та відсотків відрахувань до бюджету.

Згідно зі звітами, у III кв. 2021 року компанія виплатила податків і зборів, загальною сумою, що перевищує 2,50 млрд. гривень, утримавши в цьому плані безумовне лідерство серед інших телеком-операторів.

Динаміка використання сервісів «Київстар» та доходів компанії

Оприлюднено такі результати (порівнюються підсумки IIIкв. нинішнього та минулого року). Використання мобільного інтернету на кожного абонента зросло в середньому на 19,80% і складає в середньому до 7 гігабайт.

Зросло також використання послуг міжнародного роумінгу, зокрема передачі даних. Кількість абонентів, які використовують послуги 4G, збільшилася на 31,90% і становила 11,60 мільйонів. А сумарна кількість мобільних абонентів зросла на 1,80% і наразі становить 26,30 мільйона.

Таку ж позитивну динаміку демонструє сфера фіксованого домашнього інтернету – цей показник зріс на 14,50%, а кількість користувачів сервісу збільшилася на 9,50%, тепер вона становить 1,18млн.

Щодо корпоративних та бізнес-клієнтів «Київстар» – доходи від надання їм послуг зросли на 12,50%. Причому суттєву частку в них склав попит на цифрові рішення, засновані на хмарних технологіях, а також BigData, Microsoft Azure Stack і так далі.

Загалом різні категорії абонентів оператора зв'язку стали активніше використовувати цифрові продукти. Наприклад, використання цифрових каналів самообслуговування "МійКиївстар" зросло на 33,70%. Число користувачів сервісу «КиївстарТВ» збільшилось на 92,30%. Зростання кількості користувачів мобільно-фінансових послуг («СмартМані») призвело до зростання доходів компанії на 24,0%.

4G-мережа Київстар прискорилася після впровадження SON

Як «Київстар» робить свої сервіси ефективнішими

У III кв. нинішнього року капітальні вкладення оператора зв'язку зросли до 1,20 млрд. гривень (на 10,70% більше, ніж у тому ж періоді 2020 року). Кошти прямували створення мереж передачі даних 4G у віддалених і малонаселених регіонах, і навіть розширення покриття зв'язком 4-го покоління найважливіших автомагістралей (насамперед – міжнародного значення).

Крім того, компанія переходить на новий, вищий рівень якості відповідних послуг, впроваджуючи технологію SON. Місія цього рішення – оптимізація роботи базових станцій мобільного зв'язку в автоматичному режимі.

Протестувавши у IIIкв. 2021року зв'язок «Київстар» за допомогою мобільного додатка SpeedtestOokla, фахівці визнали компанію лідером у плані швидкості мобільного інтернету та широти покриття мережі.

Крім того, компанія відіграла значну роль і у боротьбі з поширенням Ковіда, використовуючи свої цифрові можливості для смс-інформування абонентів щодо доступності пунктів вакцинації у різних населених пунктах.

Назад в: Передача даних, В світі 05-11-2021

Оцініть публікацію?

Повідомлення не знайдені, Ваш коментар може бути першим.

Нове повідомлення