Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...
Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...
Компанія Bosch випустила в реліз нове програмне забезпечення для систем безпеки, відеоспостереження, СКУД. У його завдання входить...
Широке поширення COVID-19 багато в чому стало можливим через те, що у багатьох носіїв вірусу він не викликає серйозних ускладнень або симптоми...
СКУД і відеоспостереження – два найбільш затребуваних типи охоронних систем, які нерідко доповнюють один одного на одному об'єкті....
За повідомленнями прес-служби мобільного оператора, за останній місяць кількість абонентів, які вирішили підключити сервіси MicrosoftOffice 365 і StarTeams для систем телефонії зросла більш ніж в 20 разів. В 2,5 рази більше стало нових користувачів сервісу електронного документообігу Star.Docs. Основна частина заявок для підключення сервісів для віддаленого офісу надійшла від малого і середнього бізнесу.
Іншим популярним запитом до оператора стала організація віддаленої роботи відділів продажів і контакт-центрів. Зокрема, число підключень систем телефонії з віртуальною мобільною АТС збільшилася більше ніж в чотири рази для великих компаній і більше ніж в два рази для малого і середнього бізнесу. Найважливішою опцією для клієнтів виявився переклад дзвінків зі стаціонарних офісних телефонів на мобільні девайси співробітників.
Що стосується специфіки діяльності нових користувачів сервісів для віддаленого офісу – це, в основному, оптова і роздрібна торгівля, логістика, легка і обробна промисловість, сільське господарство, фінанси, готельний і будівельний бізнес, державні послуги, охорону здоров'я, поставка природних ресурсів, а також послуги для бізнесу і населення.
Зростання популярності сервісів для віддаленого офісу і використання їх як альтернативу звичайним АТС пояснюють карантинними заходами. Київстар надає таким замовникам рішення для систем телефонії та інструменти для спільної роботи та ефективного обміну документами за межами офісів.
Також повідомляється, що для підтримки карантинних заходів мобільний оператор скасував в березні абонентську плату за найпопулярніші ділові сервіси для «удаленщиков». Зокрема, за MicrosoftOffice 365, StarTeams, віртуальну мобільну АТС, систему електронного документообігу Star.Docs, центр управління IoT.