Каталог
+380Показати номер
Отримати консультацію
Отримати консультацію

Потрібна технічна консультація? Поставте питання і наші фахівці допоможуть Вам ...

Подати заявку
Рекомендуємо подивитися
Дивіться також
Монтаж СКС в офісі компанії ZTE Україна
Монтаж СКС в офісі компанії ZTE Україна

В зв'язку з розширенням компанії ZTE Україна виникла необхідність організації нових офісних площ. У зв'язку з цим нами була спроектована...

LG представила нові монітори в рамках виставки CES 2017
LG представила нові монітори в рамках виставки CES 2017

В рамках виставки CES 2017 компанія LG продемонструвала нові монітори, про кожного з яких хочеться розповісти окремо. Перший з них –...

HP випустила цілих ряд «елітних» моделей ноутбуків
HP випустила цілих ряд «елітних» моделей ноутбуків

Новинки орієнтовані на застосування в бізнес-сегменті. Серія EliteBook включає рішення з моніторами трьох розмірів: 13,3", 14" і 15,6". Вони об'єднані...

Всі новини

Київстар говорить про збільшення сервісів для віддаленого офісу

Київстар говорить про збільшення сервісів для віддаленого офісу

За повідомленнями прес-служби мобільного оператора, за останній місяць кількість абонентів, які вирішили підключити сервіси MicrosoftOffice 365 і StarTeams для систем телефонії зросла більш ніж в 20 разів. В 2,5 рази більше стало нових користувачів сервісу електронного документообігу Star.Docs. Основна частина заявок для підключення сервісів для віддаленого офісу надійшла від малого і середнього бізнесу.

Іншим популярним запитом до оператора стала організація віддаленої роботи відділів продажів і контакт-центрів. Зокрема, число підключень систем телефонії з віртуальною мобільною АТС збільшилася більше ніж в чотири рази для великих компаній і більше ніж в два рази для малого і середнього бізнесу. Найважливішою опцією для клієнтів виявився переклад дзвінків зі стаціонарних офісних телефонів на мобільні девайси співробітників.

Що стосується специфіки діяльності нових користувачів сервісів для віддаленого офісу – це, в основному, оптова і роздрібна торгівля, логістика, легка і обробна промисловість, сільське господарство, фінанси, готельний і будівельний бізнес, державні послуги, охорону здоров'я, поставка природних ресурсів, а також послуги для бізнесу і населення.

збільшення сервісів для віддаленого офісу

Зростання популярності сервісів для віддаленого офісу і використання їх як альтернативу звичайним АТС пояснюють карантинними заходами. Київстар надає таким замовникам рішення для систем телефонії та інструменти для спільної роботи та ефективного обміну документами за межами офісів.

Також повідомляється, що для підтримки карантинних заходів мобільний оператор скасував в березні абонентську плату за найпопулярніші ділові сервіси для «удаленщиков». Зокрема, за MicrosoftOffice 365, StarTeams, віртуальну мобільну АТС, систему електронного документообігу Star.Docs, центр управління IoT.

Назад в: Телефонія 09-06-2020